מעידה ראשונה לעונה: ברצלונה סיימה ב-1:1 נגד סביליה

איבן ראקיטיץ', ליאו מסי | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

כבר לא מושלמת: בארסה נקלעה לפיגור משער של דה יונג, הגיבה תוך שתי דקות עם קוטיניו, אך לא הצליחה להשיג ניצחון נגד האנדלוסים, שיצאו מהקאמפ נואו עם נקודה יוקרתית עבורם. דסט רשם בכורה

(גודל טקסט)

לאחר שראתה את ריאל מדריד מנצחת בלבאנטה, ברצלונה ידעה שהיא חייבת להמשיך את המומנטום שלה הערב (ראשון) כדי להיצמד לחבורת הצמרת, אך היא נתקלה ביריבה איכותית בדמותה של סביליה, שיצאה מקאמפ נואו עם 1:1 ונקודה יוקרתית מאוד.

רונאלד קומאן, שכבש את שערו האחרון כשחקן נגד סביליה, נאלץ להסתדר ללא קלמון לנגלה לאחר שהבלם הורחק בניצחון על סלטה ויגו, ורונאלד אראוחו הצעיר קיבל את המקום בהרכב לצד ג'רארד פיקה. הקפטן ליאו מסי הוביל את חוליית ההתקפה ביחד עם פיליפה קוטיניו, אנטואן גריזמן וכמובן אנסו פאטי, השחקן הטוב ביותר בבארסה מתחילת העונה.

מנגד, סביליה הגיעה למשחק הזה מוכנה למשחק הלחץ של ברצלונה, כאשר אקס הבלאוגרנה איבן ראקיטיץ' פתח בהרכב של ז'ולן לופטגי. שמונה דקות מהפתיחה הקרואטי ראה גם את חבריו עולים ליתרון במשחק, כאשר לוק דה יונג ניצל את העובדה שהיה חופשי במרכז הרחבה והפציץ את הרשת של נטו.

ראקיטיץ' מול קוטיניו ופיקה, חבריו לשעבר לקבוצה | Xavier Bonilla/NurPhoto via Getty Images

סגנית אלופת ספרד הגיבה תוך שתי דקות בלבד – מסי הקפיץ לעבר ג'ורדי אלבה במסירת אופיינית, המגן הספרדי לא הגיע לכדור אבל חסוס נבאס כן, וקוטיניו היה במקום הנכון לכבוש את שערו הראשון העונה בליגה הספרדית.

הקצב הגבוה של עשר הדקות הראשונות נשאר, אך השערים לא הגיעו. לאחר העלייה למחצית השנייה, קומאן שלף מהספסל את פדרי, טרינקאו ומיראלם פיאניץ', על חשבונם של פאטי, גריזמן וקוטיניו בהתאמה, מה שהכניס הרבה התלהבות להתקפה העייפה של בארסה, אבל השוער יאסין בונו הציל בכל מצב.

שחקן נוסף שהכניס הרבה מאוד כוח להתקפה של ברצלונה הוא סרגיניו דסט, המגן שהצטרף השבוע מאייאקס. האמריקאי, שהחליף את ג'ורדי אלבה בדקה ה-75, יצר מספר מצבים, אך כאמור, שום דבר לא עזר לקבוצה שלו לנצח.

דסט. בכורה לא מוצלחת עבורו | Xavier Bonilla/NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי