המו"מ עם יונייטד פוצץ, דמבלה נשאר בבארסה. דפאי לא הצטרף

עוסמאן דמבלה | Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

השדים האדומים חשקו בצרפתי, אך לא היו מוכנים לצרפו בהעברה קבועה אלא בהשאלה בלבד, מה שלא היה מקובל על הקטלונים וחיסל את סיכוייו של ההולנדי להגיע. גם עסקת אריק גארסיה פוצצה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה עברה חלון העברות מתיש. הקבוצה ניסתה למכור הרבה שחקנים, את חלקם הצליחה ואת חלקם לא, והבעיה הגדולה מבחינתה הייתה בצורך להכניס כסף ממכירות בכדי לרכוש שחקנים חדשים בהם המאמן רונאלד קומאן חפץ.

אז איך נראה היום האחרון של חלון ההעברות של הקבוצה? המגעים לרכישת אריק גרסיה פוצצו בשעה האחרונה והבלאוגרנה נותרו ללא חיזוק בעמדת הבלם. ההצעה האחרונה של בארסה על הספרדי הצעיר עמדה על 18 מיליון יורו כולל בונוסים, אך הסיטיזנס התעקשו על 20 מיליון יורו ולא הסכימו לשחרר את השחקן, שעל פי דיווחים הודיע למועדון כי כוונתו נשארה לעבור לקטלוניה והוא יעשה זאת או בינואר או בקיץ הבא, אז יישאר חופשי.

הסיפור של היום מגיע מכיוונו של עוסמאן דמבלה. הצרפתי נטש היום את האימון והיה נראה שהוא בדרך לחתימה במנצ'סטר יונייטד, שרצתה לצרפו בעסקת השאלה, אך ברצלונה הייתה נחושה בדעתה – או מכירה או שאין עסקה. המגעים פוצצו ודמבלה יישאר לפחות עד ינואר אצל הקטלאנים. בעקבות הישארותו, גם עסקת דפאי לא יצאה לפועל.

אריק גרסיה | James Williamson – AMA/Getty Images

כמו כן, ריקי פוץ', אשר קיבל הודעה מקומאן שאינו בתכניות ושהוא רשאי לחפש קבוצה, מה שעורר את זעם האוהדים, יישאר. ז'אן-קלר טודיבו עבר לבנפיקה בהשאלה לשנתיים תמורת 2 מיליון יורו.

ממפיס דפאי | Xavier Laine/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי