רצה לשחק אצל מוריניו: הפעם הראשונה בה מסי רצה לעזוב את בארסה

ליאו מסי, ז'וזה מוריניו | Stephen Pond - PA Images via Getty Images

העיתונאי ג'יאנלוקה די מארציו חשף כי הארגנטינאי העריץ את המיוחד ורצה לשחק תחתיו. ב-2004 השניים שוחחו בטלפון על מעבר אפשרי לצ'לסי: "הייתה שיחה נעימה, הוא היה קרוב להצטרף לקבוצה של אברמוביץ' כנער"

קבוצות: ברצלונה צ'לסי
(גודל טקסט)

הקיץ הנוכחי אמנם היה קצת מכוער וליאו מסי היה קרוב לעזוב את קאמפ נואו, אך אין ספק מי השחקן שהכי מזוהה עם ברצלונה. תחשבו מה היה קורה למשל אם מסי היה עוזב את ברצלונה ב-2004 כדי לשחק אצל לא אחר מאשר ז'וזה מוריניו. כיצד ההיסטוריה הייתה יכולה להשתנות. העיתונאי האיטלקי ג'יאנלוקה די מארציו חשף שזה כמעט קרה.

הארגנטינאי היה אז בן 17 ולמרות שלא שיחק בקבוצה הבוגרת, נחשב לאחת ההבטחות הגדולות בכדורגל האירופי. "אני חושב שאחד הדברים הכי לא ידועים הוא שמסי היה קרוב מאוד לצ'לסי ב-2004, הוא רצה לשחק אצל מוריניו. הייתה שיחה ארוכה ביניהם".

עוד אמר: "אותה שיחה הייתה נעימה וזו הייתה הפעם הראשונה בה מסי החליט לעזוב את ברצלונה. ואז לפני כחודשיים זו הייתה הפעם השנייה. מסי היה קרוב מאוד להצטרף לפרמיירליג כבר כנער".

מוריניו נחשב לאויבו של מסי במרוצת השנים, בין היתר בשל העימותים הקשים שלו כמאמן נגדה, הן כשעמד על הקווים של צ'לסי, הן כשעמד על הקווים של אינטר ובעיקר כמאמן ריאל מדריד, אולם, מוריניו גם ידע לפרגן לא אחת, בין היתר אמר: "אני לא חושב שמסי צריך לזכות במונדיאל כדי להיות פנומנלי ושחקן היסטורי, הוא כבר כזה. אני מקווה שהוא יצליח לעשות זאת. יש לו את כל הכבוד ממני". עוד אמר: "מסי היריב הכי קשה שהיה לי איי פעם. ביליתי שעות על גבי שעות במחשבה איך לעצור אותו לפני כל משחק, בטח באופן קולקטיבי כי אחרת זה בלתי אפשרי. הוא ייחודי ועושה את ההבדל. הוא הפך אותי למאמן טוב יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי