טר שטגן יחתום על חוזה חדש ויהפוך לשוער בעל השכר הגבוה בעולם

מארק אנדרה טר שטגן
מארק אנדרה טר שטגן | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

דיווח בספרד: הגרמני ירוויח כ-14 מיליון יורו לעונה, יקבל מענק חתימה שמן ויישאר במועדון עד 2025. החתימה בימים הקרובים

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אחרי קיץ לא פשוט במהלכו ליאו מסי כמעט נפרד מהמועדון ולואיס סוארס עזב לאתלטיקו מדריד, יש גם בשורות טובות לאוהדי ברצלונה: לפי דיווח שפורסם הבוקר (שני) ב'מונדו דפורטיבו', הסאגה עומדת להסתיים. מארק אנדרה טר שטגן, אולי השוער הטוב בעולם, יחתום בקרוב על חוזה חדש והוא יישאר במועדון לפחות עד 2025.

לטר שטגן אמנם חוזה לשנתיים נוספות, אך ברצלונה נחושה למנוע את האפשרות שיעזוב בטרם עת והנהלת הקבוצה החליט להוסיף לחוזהו בונוס חתימה מיוחד, שצפוי לחפות על כך שבשנים שלו בקבוצה השוער הגרמני היה אחד מהמשתכרים הנמוכים בסגל וזאת למרות שנחשב לשחקן החשוב והמשמעותי ביותר אחרי מסי.

על פי הדיווחים בספרד, טר שטגן ירוויח כ-14 מיליון יורו נטו לעונה, סכום שיהפוך אותו למשתכר השלישי בברצלונה אחרי מסי ואנטואן גריזמן ולשוער בעל השכר הגבוה ביותר בעולם. במהלך הקיץ הנוכחי הוזכרו לא מעט מועדונים גדולים, ביניהם צ'לסי ואינטר, כאופציה עבור הגרמני בן ה-28, שמבחינתו העדיף להישאר בברצלונה.

בראיון שערך בתחילת השנה בגרמניה, טר שטגן התייחס לעתידו והבהיר כי ברצונו להישאר בברצלונה: "לי ולמשפחה שלי טוב כאן ואנחנו מרגישים בבית. הכוונה היא להמשיך. אני משאיר את כל ההתעסקות לגבי החוזה לסוכן שלי, הוא מטפל בזה ומודיע לי על הכל". כאמור, כעת נראה שהצדדים הגיעו להבנות והחתימה הרשמית צפויה להתרחש בימים הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי