איזו נפילה: ריאל הפסידה 1:0 לעולה החדשה קאדיס

סרחיו ראמוס מאוכזב, שחקני קאדיס חוגגים | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

האלופה נכנעה לראשונה לאחר 15 מחזורים כשרשמה משחק חלש מאוד שבוע לפני הקלאסיקו. לוסאנו כבש את שער הניצחון לאורחת, ראמוס נפצע ובספק לקרב נגד ברצלונה. אתלטיקו גברה על סלטה, מסי פוגש את חטאפה

(גודל טקסט)

המחזור השישי של הליגה הספרדית נפתח היום (שבת) במשחק בין גרנאדה וסביליה שהסתיים ב-0:1 מפתיע למארחת. בהמשך, ריאל מדריד האלופה רשמה משחק איום ונורא והפסידה בצדק 1:0 לקאדיס העולה החדשה. אתלטיקו מדריד השיגה 0:2 קשה על סלטה ויגו וחזרה לנצח אחרי שתי תוצאות תיקו. ברצלונה תנעל את הערב מול חטאפה ב-22:00

ריאל מדריד – קאדיס 1:0

האלופה נראתה איום ונורא רגע לפני מחזור הפתיחה בליגת האלופות וכמובן הקלאסיקו בעוד כשבוע, ובצדק גמור הפסידה 1:0 לעולה החדשה. זו הייתה מפלה ראשונה של זינדין זידאן בליגה לאחר 15 משחקים.

קאדיס הקטנה לא עשתה חשבון ופשוט הציגה שליטה מוחלטת. כבר בדקה הראשונה סרחיו ראמוס הציל שער מהקו אחרי בעיטה של אלברו נגרדו, והגנת הבלאנקוס התפרקה שוב ושוב. האורחת הייתה יכולה להוביל בהפרש של שלושה שערים. בדקה ה-16 זה קרה כשאנטוני לוסאנו הגיע למצב של אחד על אחד והכניע את קורטואה. החלוץ המהיר היה יכול להשלים צמד אך בעט חלש והחמיץ מול שער ריק.

במחצית זידאן השתולל ובמהלך לא אופייני ביצע לא פחות מארבעה חילופים. סרחיו ראמוס (נפצע ונמצא בספק לקלאסיקו), לוקה מודריץ', איסקו ולוקאס ואסקס יצאו ובמקומם נכנסו פדה ואלוורדה, קאסמירו, מרקו אסנסיו ואדר מיליטאו.

קארים בנזמה ו-ויניסיוס ג'וניור מאוכזבים | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

הבלאנקוס פשוט לא הצליחו לייצר כלום עד הדקה ה-67 כשטוני קרוס ברח שמאלה והרים לרחבה ודווקא ויניסיוס נגח אבל החטיא. בדקה ה-77 זידאן העלה גם את לוקה יוביץ' מהספסל בניסיון נואש אחרון. כעבור שתי דקות החלוץ דחק לרשת אלא שקארים בנזמה המבשל היה בנבדל. הצרפתי בעט למשקוף בדקה ה-81 אך לא מעבר לכך.

סלטה ויגו – אתלטיקו מדריד 2:0

אחרי שתי תוצאות תיקו מאופסות, אתלטיקו מדריד של דייגו סימאונה הייתה חייבת שלוש נקודות במשחק החוץ בבלאידוס נגד סלטה ויגו. שער היתרון הגיע כבר בדקה השישית, כשלואיס סוארס הבקיע אחרי בישול של מנו סאנצ'ס הצעיר בן ה-20. זה היה הניסיון היחיד של אתלטיקו במחצית.

סימאונה ביצע לא מעט רוטציות רגע לפני המשחק הקשה נגד באיירן מינכן ביום רביעי, ולמזלו הנגיחה של ג'ייסון מוריו בדקה ה-86 חמקה החוצה ולא כפתה שוויון. בתוספת הזמן יאניק קראסקו כבש את השער השני בקלילות אחרי שז'ואאו פליקס שלח בעיטה רדירה למשקוף.

לואיס סוארס חוגג עם מנו סאנצ'ס | MIGUEL RIOPA/AFP via Getty Images

הפורטוגלי  עלה מהספסל רק בדקה ה-50 וההפתעה הגדולה הייתה שילובו של תומא למאר ב-11, כשהצרפתי הוחלף יחד עם סוארס בדקה ה-65. לוקאס טוריירה ערך הופעת בכורה טובה בקבוצתו החדשה. על אף חילופים התקפיים של אוסקר גארסיה, עם שילובם של דניס סוארס, הקבוצה מגליסיה רשמה הפסד שלישי ברציפות.

גראנדה – סביליה 0:1

מחזיקת הליגה האירופית פתחה את העונה בצורה נפלאה עם שני ניצחונות רצופים ותיקו מול ברצלונה. אך היום רשמו לחובתם הפסד ליגה ראשון אחרי רצף של 18 משחקים, אשר נמשך מהעונה שעברה.

סביליה נותרה בעשרה שחקנים עוד לפני השריקה למחצית, לאחר שהקשר ז'ואן ז'ורדן הורחק בדקה ה-45 בשני צהובים. המארחת ניצלה זאת וכבשה גול ניצחון מאוחר בדקה ה-82 כאשר דימיטרי פולקייר מצא בכדור גובה את ינגל הררה שנגח את שערו השני בליגה וסידר למארחת ניצחון סנסציוני.

שחקני גראדה חוגגים | JORGE GUERRERO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי