זידאן: "יכולנו לפגר גם 3:0". דאגה ממצבו של ראמוס

סרחיו ראמוס נפצע | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

ריאל שיחקה נורא במהלך ההפסד לקאדיס, המאמן הודה: "מודאג מפתיחת המשחק". הצרפתי ספג ביקורות קשות: "יש הרבה אשמים במה שקרה והוא אחד מהם". הקפטן שהוחלף במחצית - בספק לקלאסיקו. וגם: נתון האימים של מרסלו

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בתזמון הכי גרוע מבחינתה, ימים ספורים לפני פתיחת שלב הבתים בליגת האלופות ושבוע לפני הקלאסיקו, ריאל מדריד רשמה אתמול (שבת) הפסד 1:0 לקאדיס העולה החדשה. בכך תם לו הרצף של 15 משחקי ליגה ללא הפסד (למעשה היה זה הפסד בכורה מאז הקורונה) והמאזן המושלם באצטדיון אלפרדו די סטפנו אבד. מעבר לכך, זה היה הפסד ראשון של ריאל בבית לקאדיס ב-12 משחקים. זינדין זידאן רצה לבצע רוטציות אך קבוצתו נראתה רע מאוד ואובדת עצות. בספרד מצאו כי מרסלו שפתח בהרכב היה השחקן היחיד ששיחק ב-11 בכל שמונת הפסדי הליגה של זידאן בקדנצייה השנייה שלו במועדון.

בספרד לא ריחמו לא על הבלאנקוס ולא על המאמן שלהם. "יש הרבה מאוד אשמים להפסד הזה, וזידאן הוא ללא ספק אחד מהם. הקבוצה התרסקה ואף אחד לא ציפה לכך", נכתב ב"מארקה". בשער העיתון הכותרת הייתה: "ריאל שילמה על חוסר הרצון שלה". לוקאס ואסקס ונאצ'ו ספגו ביקורת גדולה על כך שהם לא יכולים להיות חלק מהסגל, ולגבי מרסלו ואיסקו נטען כי הם במצב פיזי מביש. "הפעם לא רק השערים היו חסרים, ריאל לא עשתה כלום כמו שצריך והותירה תחושה רעה לאוהדים (שלא היו) כשהמנון ליגת האלופות כבר מתנגן ברקע". חמישה שחקנים מריאל, בין היתר טוני קרוס והקפטן סרחיו ראמוס – קיבלו את הציון אפס.

זידאן לא הצליח להסביר את מה שקרה: "אין הסבר. שיחקנו משחק רע, בעיקר בתחילת המחצית הראשונה שהייתה גרועה, ממנה אני הכי מודאג, אם הם היו מובילים 0:2 או 0:3 לא היינו יכולים להגיד דבר. אין תירוצים, זה היה משחק רע, עלינו לראות מה עלינו לעשות כדי לשנות את זה, היו חסרים לנו הרבה דברים. נכנסנו למשחק בלי קצב, ואם אתה לא משחק בקצב הנדרש בליגה הזו אז אתה מפסיד. עלינו לחשוב על המשחק הבא, מבחנה פיזית היינו עייפים".

האם הוא דואג שההפסד הגיע בשבוע של ליגת האלופות והקלאסיקו: "לא, משום שאנחנו מכירים את המצב, ידועים שנשחק כל שלושה ימים. אנחנו נהיה מוכנים. עוד לפני המשחק דיברתי על זה שהשחקנים לא עוצרים ומבחינה פיזית היה לנו קשה. במחצית השנייה היינו יותר טובים ויכולנו לשנות את המשחק אבל זה לא קרה. זה לא יפגע בנו להמשך". מעבר לכך הוא נשאל האם זה היה ההפסד הגרוע ביותר שלו וענה: "לא, כמובן שהפסדנו נקודות יקרות אבל זה מאחורינו".

אולי אפילו גרוע יותר מההפסד עצמו, הקפטן סרחיו ראמוס לא חזר לשחק במחצית השנייה ושם קרח על ברכו. הוא סובל מפציעה שחומרתה תתברר רק בהמשך, ועלול להחמיץ את הקלאסיקו. זידאן אמר על כך: "הוא אמר שכואב לו, ועדיף היה לא להסתכן. אני מקווה שזה לא רציני".

החילופים: "יש לנו סגל עמוק, השינויים במחצית היו הכרחיים. כשאני מחליף שחקנים אני לא רוצה להצביע או להאשים שניים או שלושה, אנחנו באותה הסדירה. כשדברים עובדים אנחנו שמחים וכשלא – כולנו במצב רוח רע".

זינדין זידאן וקאסמירו. לא מצאו פיתרון | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

קאסמירו, בניגוד למאמנו, רמז שהגישה הייתה בעייתית: "במחצית הראשונה הם שיחקו טוב יותר, אסור לנו להיראות ככה. עלינו לנצח את מה שקרה. זו לא היכולת שלנו ואסור שזו תהיה הגישה. יש לנו שבוע חשוב מאוד ועלינו להתארגן מחדש. זה צריך לשמש לנו תמרור אזהרה כדי שזה לא יחזור ועלינו להיות חזקים יותר". טיבו קורטואה השוער אמר גם הוא: "אין הסבר למה שקרה, עלינו לדבר אחד עם השני ולהבין. אמנם עשינו רק אימון אחד בסגל מלא בגלל פגרת הנבחרות אך בטח שזה לא תירוץ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי