אמרי: "כשאימנתי בפריז, אמבפה שקל ברצינות לעבור לריאל מדריד"

קיליאן אמבפה | DAVID RAMOS/POOL/AFP via Getty Images

"קיליאן התרגש מהאפשרות לשחק במועדון שהוא אוהב, פניתי לאביו על מנת לשכנע אותו להישאר איתנו", חשף מאמן ויאריאל. וגם: החזרה לספרד ודקות המשחק של קובו

(גודל טקסט)

בראיון שהעניק הום (שלישי) לכלי התקשורת בספרד, מאמן ויאריאל אונאי אמרי, שעבד בפריז סן ז'רמן בין 2016 ל-2018, הוביל את הקבוצה לשישה תארים מקומיים והדריך בין היתר גם את קיליאן אמבפה, חשף כי ילד הפלא הצרפתי כמעט עבר לריאל מדריד במהלך תקופתו במועדון מעיר האורות.

אמרי סיפר: "לא רציתי שהוא יעזוב, אז פניתי לאביו כדי לשכנע אותו להמשיך איתנו. לעזוב קבוצה כמו פריז זה בכל ללא פשוט. כשאימנתי אותו, אמבפה שקל בכובד ראש לעבור לשחק במדריד, כי זו קבוצה שהוא אוהב והוא ממש התרגש מהאפשרות לשחק במדיה".

על העבודה בוויאריאל אמר אמרי: "שמחתי לחזור לליגה הספרדית ואני מצפה לעונה מוצלחת. הניסיון שצברתי בחו"ל העניק לי המון כלים, אבל לעבוד במדינה שלך – זה מאפשר לך לשלוט בדברים בצורה טובה, כי כאן אין לי את מחסום השפה. להשתלב בין ארבע הראשונות זו משימה קשה, אבל לשם אנחנו שואפים".

על טאקפוסה קובו שהגיע בהשאלה מריאל מדריד: "הוא נמצא בתהליך של הסתגלות וייתכן שביום חמישי הקרוב בליגת האירופית הוא יקבל הזדמנות לשחק בהרכב הפחתח מול סיבאספור. הוא בסך הכל בן 19 ועליו להיות סבלני. אני חושב שההששתתפות בליגה האירופית יכולה לעורר בשחקנים השראה".

אונאי אמרי | Alex Caparros/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי