טר שטגן, פיקה, לנגלה ודה יונג האריכו חוזה בברצלונה

ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה | Alex Caparros/Getty Images

מיד לאחר הניצחון 1:5 על פרנצווארוש, הקטלונים אישרו כי השוער, שני הבלמים וגם הקשר שרק נרכש בעונה שעברה יישארו לעוד שנים רבות במועדון. קומאן לאחר ה-1:5 על פרנצווארוש: "מסי היה מצוין, אין לי תלונות"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

דקות ספורות לאחר שברצלונה הביסה 1:5 את פרנצווארוש בליגת האלופות, יצאה בשורה שבוודאי שימחה עד מאוד את אוהדי הקבוצה: ארבעה מהכוכבים, הבלם ג'רארד פיקה, השוער מארק אנדרה טר שטגן, הבלם הנוסף קלמון לנגלה וגם הקשר פרנקי דה יונג חתמו על הארכת חוזים.

פיקה בן ה-33, שספג כרטיס אדום ישיר הערב בעקבות הכשלה ברחבה וייעדר בשבוע הבא נגד יובנטוס, הבטיח את הישארותו בקבוצה לפחות עד קיץ 2024, כך שבהחלט סביר שיפרוש במדי הקבוצה אליה חזר ממנצ'סטר יונייטד ב-2008.

השוער הגרמני, שפצוע בימים אלה, מנהל מזה תקופה ארוכה שיחות עם המועדון על הארכת חוזהו וכעת יצאה ההודעה על כך שהוא ישחק במדי המועדון גם בחמש השנים הבאות. טר שטגן בן ה-28 עבר לברצלונה ב-2014 מבורוסיה מנשנגלדבאך ובהחלט מבסס את מעמדו כאחד השוערים הטובים בעולם.

מארק אנדרה טר שטגן
טר שטגן. חוזה חדש נחתם | Thomas Eisenhuth/Getty Images

באשר ללנגלה, הצרפתי בן ה-25 הגיע מסביליה ב-2018 תמורת 35 מיליון יורו וחתם לחמש שנים, אך כעת החוזה הוארך בשלוש שנים נוספות והוא יישאר בקטלוניה עד 2026 לכל הפחות.

בדומה לבלם, גם דה יונג בן ה-23, שרק לפני כשנה הגיע מאייאקס תמורת כ-75 מיליון יורו בחוזה לחמש שנים, חתם על חוזה לשנתיים נוספות והמשמעות היא שהוא ימשיך בקאמפ נואו לפחות עד קיץ 2026.

ובחזרה ל-1:5 על פרנצווארוש. בסוף השבוע ברצלונה הפסידה במפתיע 1:0 לחטאפה וכידוע בשבת הקרובה היא תארח את ריאל מדריד לקאלסיקו הגדול בקאמפ נואו שיישאר ריק מקהל, אחרי שגם האלופה מעדה השבוע ובמפתיע הרבה יותר נכנעה 1:0 לקאדיס.

המאמן רונאלד קומאן נמנע מלדבר ישירות על הקלאסיקו, אך אמר אחרי הניצחון הערב באלופות: "לא היינו צריכים להוריד את הקצב, אבל אני שמח שהעלינו את האינטנסיביות בהמשך. אנחנו קבוצה שכל הזמן צריכה לייצר מצבים ואני מרוצה שעשינו את זה ושהוכחנו שיש לנו שחקנים שיכבשו שערים".

ליאו מסי אמנם כבש רק מהנקודה הלבנה, אולם קומאן הבהיר באשר לפרעוש: "אם הוא ימשיך ככה, לא יהיו לי תלונות. הוא היה מצוין".

רונאלד קומאן, ליאו מסי
קומאן ומסי. "אין תלונות" | Alex Caparros/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי