אלצ'ה הפתיעה את ולנסיה, ראן פספסה את הפסגה

מאנו ואייחו | Manuel Queimadelos/Quality Sport Images/Getty Images

העולה החדשה המשיכה את פתיחת העונה הטובה שלה עם 1:2 על העטלפים. הקבוצה של סטפן נוצחה 2:1 בבית על ידי אנז'ה ורשמה משחק שלישי ברצף ללא ניצחון. 3:3 בין ססואולו לטורינו

קבוצות: אלצ'ה ולנסיה ראן
(גודל טקסט)

משחקי הליגות באירופה המשיכו הערב (שישי), כאשר מלבד המשחק של אסטון וילה ולידס באנגליה, בליגה הספרדית ולנסיה הפסידה נגד העולה החדשה אלצ'ה. בצרפת, ראן פספסה הזדמנות לעלות למקום הראשון. באיטליה, ססואולו וטורינו ספיקו דרמה גדולה וסיימו ב-3:3 נפלא.

אלצ'ה – ולנסיה 1:2

לא הרבה אנשים ציפו לזה שאלצ'ה, שרק חזרה לליגה הספרדית, תהיה רחוקה נקודה אחת מהמקום הראשון בליגה אחרי שבעה מחזורים. פתיחת העונה הנהדרת של חורחה אלמירון והחניכים שלו המשיכה הערב נגד העטלפים, שמבחינתם המשיכו לצלול עם הפסד שלישי ברצף.

ההתמודדות הערב באצטדיון ואלרו נפתח עם שני שערים מהירים, ושניהם לטובת אלצ'ה. זה התחיל בדקה ה-19 כשחוסה אנטוניו פרננדס סיפק מבצע אישי נהדר ומצא את הפינה של ז'אומה דומנק. בדקה ה-37 פידל קבע כבר 0:2 במשחק. בדקה ה-74 השיגה ולנסיה את השער המצמק שלה, אך זה לא היה מספיק עבורה.

שחקני אלצ'ה חוגגים | Aitor Alcalde/Getty Images

ראן – אנז'ה 2:1

ראן סיימה פעמיים בתיקו בשני המחזורים האחרונים, וידעה שניצחון במשחק המוקדם הערב יכול היה להשכיח מעט את האכזבה של האוהדים בבית, במיוחד לאחר שהם היו רואים את קבוצתם במקום הראשון. לצערם, מולם עמדה אנז'ה, קבוצה שבעצמה חווה פתיחת עונה טובה מאוד, והשיגה במחזור הזה תוצאה אשר תתן לה מוטיבציה רבה להמשך העונה.

המשחק התחיל בצורה חיוביות עבור ראן, שהובילה בדקה ה-17 אחרי שער של אדריאן הונו. אנז'ה איזה כעשר דקות לאחר מכן עם בעיטה טובה של סופיאן בופאל, ובדקה ה-57 הגיע הרגע הגדול של הקשר אנג'לו פולגיני, שכבש את שער הניצחון במשחק עם הקשתה נהדרת.

ססואולו – טורינו 3:3

בכל משחק של ססואולו העונה מובקעים מספר רב של שערים, וזה היה גם הסיפור הערב. לא פחות משישה שערים, כולל ארבעה ב-13 הדקות האחרונות של המשחק. המשחק הערב היה הפתיח של המחזור החמישי בסרייה A, ובדקה ה-33 נכבש השער הראשון שלו כאשר קרול לינטי העלה את האוחרת ליתרון.

שער השוויון הגיע רק בדקה ה-71, אז פיליפ יוריצ'יץ' דחק מקרוב והתחיל את הדרמה. אנדראה בלוטי נכנס למשחק בדקה ה-77 כשהחזיר לטורינו את היתרון שלה, ושתי דקות לאחר מכן החלוץ בישל לסאשה לוקיץ' את ה-1:3. בדקה ה-84 ולאד קיריקש החזיר את ססואולו למשחק בזכות בעיטה אדירה ממרחק, ואת המשחק סיים פרנצ'סקו קאפוטו, שנגח את ה-3:3 וקבע את תוצאת המשחק האדיר.

תוצאה נוספת

שטוטגארט – קלן 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי