כבר לא מושלמת: 0:3 ללידס על אסטון וילה, שלושער של במפורד

אחרי ארבעה ניצחונות מרשימים, הקבוצה של סמית' איבדה נקודות ראשונות העונה ולא תסיים את המחזור במקום הראשון. החלוץ האנגלי רחוק שער אחד ממלך השערים של הליגה. ביילסה וקבוצתו במקום השלישי

(גודל טקסט)

המחזור השישי של הליגה האנגלית יצא הערב (שישי) לדרך ואיתו הבשורה – לא נותרה קבוצה מושלמת בפרמיירליג. אסטון וילה, שחוותה את פתיחת העונה הטובה ביותר שלה מזה 90 שנים, הפסידה 3:0 בביתה ללידס יונייטד, כאשר החלוץ פטריק במפורד כבש שלושער נהדר.

מרסלו ביילסה והשחקנים שלו הפסידו במחזור שעבר לוולבס, במה שהיה הפסד הבית הראשון שלהם העונה והיום הם הצליחו לחזור למסלול הניצחונות בגדול. וילה של דין סמית' לא הזכירה את היכולת שהציגה במשחק הבית האחרון שלה, בו כזכור ניצחה 2:7 את האלופה ליברפול.

המשחק בברמינגהאם נפתח הערב ביכולת טובה של השחקנים בסגול, כאשר ג'ק גריליש הוביל מספר מהלכים טובים, אך ללא הצלחה והמחצית הסתיימה ללא שערים. כאן בדיוק החל המופע של במפורד, שכבש בדקה ה-55 את שער היתרון היקר של לידס.

במפורד. רחוק שער אחד מלהפוך למלך השערים של הליגה | Laurence Griffiths/PA Images via Getty Images

בדקה ה-67 החלוץ שהצטיין בעונה שעברה בליגת המשנה נעץ ממרחק את הכדור בחיבורים של אמיליאנו מרטינס, ולמעשה הבטיח כי הנקודות ייסעו ל"אלנד רואד". שבע דקות לאחר מכן במפורד קיבל את הכדור בתוך הרחבה, ולמרות שהיה מוקף על ידי ארבעה שחקני הגנה, מצא את הרשת באלגנטיות וחתם את המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי