הפסד שני ברציפות לסביליה, שהובכה עם 1:0 לאייבר. אתלטיקו גברה על בטיס

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים | GABRIEL BOUYS / AFP

אחרי ה-0:0 מול צ'לסי, האנדלוסים לא עמדו בעומס, נכנעו שבוע שני ברציפות במסגרת הליגה ונוצחו בבית לראשונה ב-2020. גארסיה הכריע. הקולצ'ונרוס השיגו 0:2 משערים של יורנטה וסוארס, מונטויה הורחק מנגד

(גודל טקסט)

אחרי שריאל מדריד גברה 1:3 על ברצלונה בקאמפ נואו והתבססה במקום הראשון בטבלה, המחזור השביעי בליגה הספרדית נמשך הערב (שבת) עם שלושה משחקים נוספים. במוקד: אחרי המפלה במינכן בפתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות, אתלטיקו מדריד הצליחה להתאושש בזכות 0:2 ביתי על בטיס. עוד קודם לכן, סביליה הובכה עם 1:0 בבית מול אייבר ואתלטיק בילבאו נכנעה לפנדל של רובן גרסיה (81) ונוצחה 1:0 בחוץ על ידי אוססונה.

אתלטיקו מדריד – בטיס 0:2

החבורה של דייגו סימואנה, שהובכה עם 0:4 נגד אלופת אירופה נגד באיירן מינכן קיוותה להציג יכולת טובה יותר בסביבה המוכרת בליגה, כדי לעלות באופן זמני למקום השלישי. בתום 45 דקות משמימות, הקולצ'ונרוס עלו על לוח התוצאות 20 שניות בלבד מפתיחת המחצית השנייה – מרקוס יורנטה נכנס באין מפריע לרחבה וסיים מהלך נפלא עם צ'יפ מזווית קשה קלאודיו בראבו. האנדלוסיים חיפשו את השוויון, אך דווקא נותרו בחיסרון מספרי החל מהדקה ה-72, בעקבות מניעת שער ודאי של מרטין מונטויה על יאניק קראסקו שנותר באחד על אחד מול השוער הצ'יליאני. אתלטיקו הכריעה את המשחק בתוספת הזמן – כדור רוחב של רנאן לודי הגיע ללואיס סוארס שדחק מקרוב את הרביעי שלו בליגה ועל הדרך עלה לפסגת טבלת כובשי השערים בליגה. האורחת שנותרה במקום העשירי, סופרת הפסד שני ברציפות.

לואיס סוארס, מארק ברטרה | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

סביליה – אייבר 1:0

משחק רביעי ברציפות בכל המסגרות ללא ניצחון לסביליה, שרשמה הפסד ליגה שני רצוף ונותרה תקועה במרכז הטבלה עם שבע נקודות בלבד מ-15 אפשריות. שלוש דקות לפני הירידה להפסקה, היה זה קיקה גארסיה שהעלה את אייבר ליתרון מפתיע עם השלישי שלו העונה בליגה הספרדית וקבע את תוצאת הסיום המדהימה – הפסד ראשון לסביליה באצטדיונה הביתי ב-2020. האורחת רשמה משחק שלישי ברציפות ללא הפסד וברחה מהתחתית הבוערת, כשבמאזנה שמונה נקודות והיא תקווה להמשיך את התנופה במחזור הבא מול קאדיס. מנגד, האנדלוסים יארחו ביום חמישי את ראן בליגת האלופות ויתארחו אצל אתלטיקו בילבאו שלושה ימים לאחר מכן במסגרת הליגה, כאשר אם לא ישיגו ניצחונות מפלס הלחץ יעלה.

תוצאה נוספת

אוססונה – אתלטיק בילבאו 0:1

ז'ולן לופטגי | Quality Sport Images / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי