בברצלונה זועמים על הפנדל: "שוד קלאסי", "ה-VAR תמיד נגדנו"

מונוארה מעניק פנדל לריאל בקלאסיקו
מונוארה מעניק פנדל לריאל בקלאסיקו | Alex Caparros/Getty Images

ב"מונדו דפורטיבו" וב"ספורט" כמעט שעסקו אך ורק בפנדל לזכות ריאל מדריד בדרך ל-1:3 בקאמפ נואו ואפילו בחנו וראו שמרבית הטעויות של השופט בשנה האחרונה היו לטובת הבלאנקוס. כריסטיאנו רונאלדו הצטרף לחגיגה בלבן

(גודל טקסט)

ברצלונה לא מצליחה להשתחרר מתחושת הקיפוח בקלאסיקו. גם בבוקר שאחרי ה-3:1 הביתי לריאל מדריד בעקבותיו הבלאנקוס כבשו את הפסגה ופתחו פער של שש נקודות מברצלונה אחרי שישה מחזורים, בתקשורת בקטלוניה עסקו כמעט ורק באירועי ה-VAR ובפנדל שהוענק לאורחת במחצית השנייה בשוויון 1:1.

"מרטינס מונוארה העניק לריאל את הניצחון", נכתב ב"ספורט", כשברקע תמונה שלו מצביע על הנקודה הלבנה והכל תחת הכותרת "שוד קלאסי" וציטוט של קומאן שבו הוא שואל "למה ה-VAR תמיד נגדנו?". גם ב"מונדו דפורטיבו", שמתפרסם גם כן בברצלונה, בחרו בכותרת "קומאן מתפוצץ" ובשער החלטות ה-VAR שפגעו בקבוצה. כצפוי, בעיתוני מדריד התמונה שונה לחלוטין והגדילו לעשות ב"אס" כאשר בחרו בכותרת "ריאל מדריד תמיד חוזרת"., בזמן שב"מארקה" נכתב "עלייה! ניצחון גדול לריאל בקאמפ נואו וחזרה להוביל במאזן המפגשים, 96:97".

שער העיתון "ספורט"
שער העיתון "ספורט" | מסך
שער העיתון "מונדו דפורטיבו"
שער העיתון "מונדו דפורטיבו" | צילום מסך

ובחזרה לתקשורת בברצלונה. ב"ספורט" הלכו אחורה ובדקו את החלטות השופט מרטינס מונוארה, שלפי המועדון לא היה צריך להיבחר מלכתחילה לשפוט קלאסיקו. בברצלונה מאשימים את מונוארה כאחד שלא יודע להשתמש ב-VAR וטוענים שגם בגביע הספרדי ובסופר-קאפ השימוש שלו בשיפוט המסך היה בעייתי – בעונה שעברה הוא פסל למסי שער בחצי גמר הסופר קאפ נגד אתלטיקו בדרך להפסד ובגביע נגד אתלטיק בילבאו לא העניק פנדל לפרנקי דה יונג ובהארכה איניאקי וויליאמס הכריע את ההתמודדות.

מנגד, מצאו עורכי ה"ספורט" כי מונוארה שגה לא מעט לטובת ריאל מדריד. במשחק בעונה שעברה נגד סביליה הוא לקח ללוק דה יונג שער שנראה חוקי ובמפגש של הבלאנקוס נגד חטאפה הוא העניק פנדל לקרבחאל, אך על אירוע דומה מאוד לא הלך ל-VAR וחטאפה לא נהנתה לפנדל גם כן. יתרה מכך, בקבוצה מאשימים שמדובר באירוע דומה לאשר התרחש אתמול – השופט סירב לבדוק ב-VAR עבירה של קאסמירו על מסי, אולם כן צפה בעבירה על סרחיו ראמוס והעניק כדור עונשין.

שער העיתון "אס"
שער העיתון "אס" | צילום מסך
שער העיתון "מארקה"
שער העיתון "מארקה" | מסך

גם שחקני ברצלונה לא מיהרו להודות שהייתה עבירה וסרחיו בוסקטס טען: "בכל משחק יש מהלכים דומים לזה, כמו שקרה לנו נגד בטיס או במשחקים רבים. לדעתי זו הייתה ענישה קשה מדי. היו לנו ציפיות לנצח בקלאסיקו ועשינו עבודה טובה במחצית הראשונה וגם בשנייה הגענו למצבים, אבל הפנדל הכריע לטובתם".

מי שחגג עם הבלאנקוס היה לא אחר מכוכב הקבוצה בעבר, כריסטיאנו רונאלדו שמקווה לפגוש את ברצלונה ביום רביעי בליגת האלופות. CR7 מחלים מקורונה בימים אלו ועדיין נמצא בבידוד ביתי, אבל משם צפה במשחק ובסיומו צייץ "סייייי", כפי שהיה חוגג שערים עם אוהדי ריאל מדריד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי