סוסיאדד הביסה 1:4 את הוואסקה ושבה למקום הראשון

שחקני ריאל סוסיאדד חוגגים | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

הבאסקים לא התקשו מול העולה החדשה והשיגו מולה ניצחון ביתי קליל. אויארסבאל כיכב עם צמד, פורטו ואיסאק הוסיפו. גראנדה ניצחה 0:1 את חטאפה, ויאריאל וקאדיס נפרדו ב-0:0

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד של ויאדוליד לאלאבס, בו שון וייסמן הוחלף בדקה ה-24, המחזור השביעי של הליגה הספרדית נמשך הערב (ראשון) עם עוד שלושה משחקים נוספים, כשבמוקד היריבה האירופית של מכבי תל אביב, ויאריאל, שלא הצליחה לכבוש מול קאדיס ונפרדה ב-0:0 מאכזב. מאוחר יותר חטאפה הפסידה 1:0 לגרנאדה. הערב ננעל באצטדיון אנואטה, שם ריאל סוסיאדד שבה לפסגה בזכות 1:4 על הוואסקה.

ריאל סוסאידד – הוואסקה 1:4

סוסיאדד ראתה את ריאל מדריד, גרנאדה, ויאריאל ואתלטיקו מדריד חולפות על פניה ביומיים האחרונים והצליחה לעמוד בלחץ כאשר השיגה ניצחון ביתי אדיר, אשר השיב אותה לפסגה. המארחת קיבלה פנדל בדקה ה-35, אליו ניגש מיקל אויארסבאל שכבש את הראשון לאחר בעיטה שטוחה לצד ימין.

הוואסקה מצאה את השוויון בדקה ה-46 לאחר הגבהה מדויקת של חאבי גאלאן מצד שמאל ופגש את ראשו של רפא מיר שמצא את השוויון. הבאסקים השיבו את היתרון בדקה ה-56 משער דומה של היריבה, הפעם זה היה אנדוני גורוסאבל שהגביה למרכז הרחבה, ואויארסבאל השלים צמד בנגיחה ועלו ל-1:3 בדקה ה-69 לאחר כדור עומק של דויד סילבה לפורטו שבעט לפינה הקרובה. אקס מנצ'סטר סיטי רשם בישול שני במשחק בדקה ה-75 עם מסירה טובה לאלכסנדר איסאק שנעץ את המסמר האחרון והבטיח ניצחון ענק לסוסיאדד.  

קאדיס – ויאריאל 0:0

הצוללת הצהובה שהגיע למשחק הביתי בכושר מצוין, ידעה שניצחון על האנדלוסיים יעלה אותה זמנית למקום הראשון, אך דווקא המארחת פתחה טוב יותר ועלתה ליתרון מהיר בדקה השביעית לאחר בעיטת מספריים יפהפייה של אלברו נגרדו. לצערו של החלוץ הוותיק, לאחר בדיקה ב-VAR הוחלט לבטל את השער בטענה לנבדל. בהמשך ויאריאל הייתה טובה הרבה יותר והגיעה לשבעה מצבי הבקעה, אך בתום 90 דקות הרוויחה נקודה אחת ודי מאכזבת עבורה.

אלפונסו אספינו, סמואל צ'וקואזה | Fran Santiago/Getty Images
מאנו טריגרוס | Mateo Villalba/Quality Sport Images/Getty Images

חטאפה – גרנאדה 1:0

שתי הקבוצות הצנועות לא מתהדרות בכדורגל התקפי כל כך, אך ידועות ככאלו שבאות להשיג ניצחון קטן על מנת להתבסס בחלק העליון בטבלה וכך קרה גם הערב, כאשר הקבוצה של דייגו מרטינס הכריעה את התמודדות על חודו של שער. מי שכבש עבור האורחת היה אנחל מונטורו שקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-45 ועזר לגראנדה להיצמד לריאל מדריד. חטאפה מנגד תסיים את המחזור במקום התשיעי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי