בשורה לווייסמן? למאמן ויאדוליד יש שני משחקים להציל את המשרה

שון וייסמן מול רפאל וראן | באדיבות הליגה הספרדית

לפי "אס", סרחיו חייב נקודות נגד ויאריאל ואתלטיק בילבאו לפני פגרת הנבחרות, אחרת עשוי להיחתך. "הישארותו תלויה במתרחש, מכל קבוצה אחרת כבר היה מפוטר". הקבוצה של החלוץ נועלת הטבלה עם שלוש נקודות בלבד

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

לאחר שצירפו תשעה שחקנים בקיץ, בוויאדוליד ציפו שהפרויקט של רונאלדו נזאריו ישגשג. על פתיחת עונה כזו קשה, במקום האחרון ושלוש נקודות בלבד משבעה מחזורים – אף אחד לא חלם. המאמן סרחיו גונזאלס זוכה לקרדיט בעיקר בשל מה שעשה בעבר, אך גם הוא צריך לחשוש.

לפי "אס", המאמן קיבל שני משחקים נוספים לפני פגרת הנבחרות כדי לייצב את הקבוצה – נגד ויאריאל בחוץ ואתלטיק ביבלאו בבית. "המשכיותו של המאמן תהיה תלויה במתרחש, אלא אם כן תהיה קטסטרופה במשחק הראשון".

נכתב כי סרחיו, שהחזיר את הקבוצה לליגה הבכירה ב-2018/19 והצליח להשאיר אותה בלה-ליגה פעמיים, כבר היה מפוטר מכל קבוצה אחרת וכי "הקבוצה העונה לא הצליחה לשחק טוב באף שלב. שלוש נקודות מתוך 21 הן כרטיס ביקור נוראי. הוא נותר במשרתו בנסיבות מיוחדות". הקבוצה שהציגה את ההגנה השביעית בטיבה בליגה אשתקד, היא זו שסופגת הכי הרבה שערים.

כמובן שהנציג הישראלי בספרד עובר עונה קשה. שון וייסמן שיחק רק 193 דקות עד עתה בהן לא הצליח לכבוש. הוא שותף בכל המשחקים חוץ מזה נגד סלטה ויגו שנערך ביום כיפור, אך פתח בהרכב רק נגד ריאל מדריד. במהלך ההפסד לאלאבס הוא שילם את מחיר הכרטיס האדום שספגה קבוצתו והוחלף בדקה ה-23. כמובן שהליגה האוסטרית לא שווה ברמתה לליגה הספרדית אך אשתקד לאחר שבעה מחזורים היו לו כבר שמונה שערי ליגה, כולל רביעייה אחת בלתי נשכחת. אוהדי ויאדוליד תומכים בו ומצפים לשערו הראשון.

מעמדו בסכנה? סרחיו גונזאלס | Eric Alonso/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי