זידאן: תקרית בנזמה-ויניסיוס? טוב שזה קורה, גם עליי אמרו ככה

ויניסיוס ג'וניור, קארים בנזמה | Alex Caparros/Getty Images

מאמן ריאל מדריד התייחס לכך שהחלוץ נתפס במצלמות מבקש ממנדי לא למסור לברזילאי: "אלה דברים שתמיד קרו, גם אני עשיתי את זה כשחקן". הזאר על הספסל מול הואסקה (שבת, 15:00), מי יפתח כמגן ימני?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד שוב אכזבה בליגת האלופות, כאשר סיימה באמצע השבוע ב-2:2 מול מנשנגלדבאך, אך למרות שהתוצאה לא טובה, תמיד יוצאים עם תחושה חיובית כשמשיגים שער שוויון בתוספת הזמן. מחר (שבת) אלופת ספרד תארח ב-15:00 את הואסקה במסגרת המחזור השמיני של הליגה הספרדית, והיא תנסה לרשום ניצחון ליגה שני ברציפות ולהעפיל לפסגה.

עבור הבלאנקוס יהיה זה משחק שביעי העונה בליגה, והמאמן זינדין זידאן ייאלץ להמשיך לאלתר בעמדת המגן הימני מכיוון שדני קרבחאל ונאצ'ו פרננדש ימשיכו להיעדר, בזמן שאלברו אודריוסולה נמצא בספק. לוקאס ואסקס שמילא את התפקיד לאחרונה עשוי להמשיך, כאשר קיימת גם אופציה שפרלאן מנדי ישחק כמגן ימני, כפי ששיחק בהפסד 3:2 לשחטאר דונייצק ומנור סולומון.

אדן הזאר, שחזר לשחק מול מנשנגלדבאך ונכנס כמחליף, ימשיך על הספסל אך צפוי לקבל הפעם דקות יותר משמעותיות. ריאל נמצאת (כמו עוד הרבה קבוצות באירופה) בתקופה עמוסה מאוד, והמשחק מחר יהיה החמישי שלה בתוך 15 ימים. כבר ביום שלישי מצפה לה משחק נוסף, הפעם מול אינטר בליגת האלופות, בו אסור לו לפשל אחרי שצברה נקודה אחת בלבד מול גלדבאך ושחטאר.

אדן הזאר מול מנשנגלדבאך | Mario Hommes/DeFodi Images via Getty Images

תקרית קארים בנזמה-ויניסיוס ג'וניור ממשיכה להעסיק את התקשורת הספרדית והמועדון. כזכור, החלוץ צולם במהלך מחצית המשחק מול גלדבאך מבקש מפרלאן מנדי לא למסור לברזילאי, אך אתמול צמד החלוצים שוחחו וסגרו את הנושא.

המאמן זידאן התבקש לתת את התייחסותו לתקרית במסיבת העיתונאים לקראת הואסקה ואמר: "הדבר החשוב ביותר הוא שהשחקנים דיברו ביניהם. שום דבר לא קרה. אלה דברים שתמיד קורים במגרש. אנחנו קבוצה וטובה שדברים כאלה קורים מפעם לפעם, זה אומר שאנחנו חיים את המשחק. הם דיברו וזה הכל, אין שום בעיה. להפך. הם התאמנו מצוין וזה הדבר הכי חשוב. אלה דברים שתמיד קרו. אני בצמי עשיתי את זה ואחרים אמרו דברים כאלה עליי".

"אני לא חושב שזה יפגע בתדמית של ויניסיוס", המשיך המאמן. יש הרבה מצלמות היום, יותר מבעבר, אבל הכל נשאר על המגרש. כמו שאמרתי, אלה דברים שתמיד קרו. ויניסיוס כאן, הוא צעיר ויש לו בריאל מדריד גם הווה וגם עתיד. הוא עובד והוא טוב מאוד. הוא גם ילד שתמיד רוצה ללמוד להשתפר, וזה דבר טוב גם למאמן וגם לקבוצה".

זינדין זידאן | Burak Akbulut/Anadolu Agency via Getty Images

חזרתו של אדן הזאר: "עכשיו הוא בסדר וזה עושה אותנו שמחים מאוד. הוא מתאמן טוב והדבר החשוב ביותר זו ההרגשה שלו – והיא טובה. יש לנו הרבה משחקים ואנחנו צריכים אותו איתנו. נסתדר לאט לאט, אבל אני לא אגיד איך אנחנו הולכים לעשות את זה. הדבר החשוב הוא שכולם יהיו מוכנים, כי יש הרבה משחקים והרבה דקות לחלק. אני מקווה ששאר הפצועים יוכלו להיות איתנו כמה שיותר מהר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי