לא יציבה: ברצלונה סיימה ב-1:1 מאכזב אצל אלאבס

ליאו מסי | CESAR MANSO/AFP via Getty Images

ימים ספורים לאחר שניצחה את יובנטוס בטורינו, בארסה מעדה בפעם הרביעית ברצף בליגה, ורחוקה כבר שמונה נקודות מריאל מדריד. ריוחה כבש עבור הבאסקים אחרי טעות של נטו, גריזמן איזן. ז'וטה הורחק

קבוצות: ברצלונה אלאבס
(גודל טקסט)

רק ביום רביעי האחרון ברצלונה רשמה 0:2 מרשים על יובנטוס בטורינו, אבל הערב (שבת) היא סבלה מהרבה חוסר מזל וסיימה ב-1:1 מאכזב אצל אלאבס במסגרת המחזור השמיני בליגה הספרדית.

למעשה, אחרי ההפסד בקלאסיקו נגד ריאל מדריד, זהו המשחק הרביעי ברצף של בארסה ללא ניצחון בליגה, ובשלב זה היא מדורגת אי שם במקום ה-12 בטבלה, רחוקה 8 נקודות מריאל מדריד שבפסגה.

רונאלד קומאן הציב הערב את ליאו מסי, אנסו פאטי, אנטואן גריזמן ועוסמאן דמבלה בחלק הקדמי שלו, אך לצערו הוא ראה את אלאבס מבקיעה ראשונה במשחק, זאת לאחר טעות גדולה של נטו בדקה ה-31. לואיס ריוחה ניצל זאת וכבש בקלילות.

פתיחת העונה הרעה ביותר של ברצלונה ב-18 השנים האחרונות | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

לאחר מחצית ראשונה פושרת, קומאן ביצע שלושה חילופים בעלייה מחדר ההלבשה – פדרי, טרינקאו ומיראלם פיאניץ' עלו לכר הדשא, קלמון לנגלה, דמבלה וסרחיו בוסקטס ירדו לספסל, כאשר פרנקי דה יונג עבר לעמדת הבלם.

סגנית אלופת ספרד החלה לתקוף וללחוץ יותר, ובדקה ה-62 היא זכתה ליתרון מספרי על המגרש כשז'וטה ראה את הכרטיס האדום בצדק. כדקה לאחר מכן, גריזמן כבש את שער השוויון המיוחל, 118 ימים לאחר השער האחרון שלו בליגה הספרדית.

כשהיא בעשרה שחקנים על המגרש, אלאבס החלה במגננה גדולה בדקות הסיום, כאשר מנגד ברצלונה לחצה על הדוושה ותקפה ללא הפסקה. פרננדו פאצ'קו, שוערה של הקבוצה מוויטוריה, היה גיבור המשחק שלה בסיום עם מספר הצלות מדהימות מול מסי ושאר שחקני ההתקפה.

מסי מול פאצ'קו. השוער ניצח את הארגנטינאי | CESAR MANSO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי