קיקה סטיין לליאו מסי: "אם יש לך בעיה, הנה הדלת"

קיקה סטיין, ליאו מסי
קיקה סטיין, ליאו מסי | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

ברדיו "סר" חשפו עימות בין המאמן לכוכב בחדר ההלבשה של ברצלונה, אחרי אובדן נקודות מול סלטה ויגו. כיצד הגיב הפרעוש? וגם: ב-ESPN נטען כי הקטלונים סימנו את חלוץ בנפיקה לקראת חלון ההעברות של ינואר

(גודל טקסט)

מיד עם פיטוריו של קיקה סטיין החלו לדלוף סיפורים מחדר ההלבשה של ברצלונה, אשר תיארו את מערכת היחסים הרעועה בין המאמן לשעבר לשחקני הבלאוגרנה. אחרי שסטיין עצמו אמר ש"קשה לאמן את ליאו מסי" במהלך ראיון שפורסם אתמול (ראשון) בספרד, ברדיו "סר" הקטלאני חשפו סיטואציה מתוחה מאוד שקרתה בחדרי חדרים בבארסה, בין המאמן לכוכב הגדול ביותר של הקבוצה.

ב-27 ביוני האחרון, ברצלונה שמטה נקודות יקרות כשסיימה ב-2:2 נגד סלטה ויגו בחוץ, תוצאה שקירבה את ריאל מדריד לעבר תואר האליפות באופן משמעותי. ברדיו "סר" סיפרו כי בחדר ההלבשה, סטיין גער בשחקנים על הטעויות שהובילו לתיקו המאכזב, שקבע יאגו אספאס בבעיטה חופשית בדקה ה-88. מסי לא אהב את הטון שבו פנה המיסטר לחבריו לקבוצה ודרש ממנו לנהוג בכבוד כלפי שחקנים, שכן הם זכו בהכל בקריירה ומחזיקים ברזומה עשיר בהרבה משלו. על פי הדיווח, לדברים הללו השיב סטיין: "אם יש לך בעיה עם מה שאני אומר, הנה הדלת". כתגובה, מסי הביט לעברו של המאמן בחיוך מלא רחמים.

ומהצרות של בארסה בעונה שעברה, לצרות שלה בהווה. הפרידה הלא כל כך מובנת מלואיס סוארס הותירה את הקבוצה בבעיה רצינית בכל הנוגע להבקעת שערים, זאת לאור היכולת החלשה שהפגין אנטואן גריזמן מתחילת העונה וה"יובש" ממנו סובל גם מסי. היום דווח ב-ESPN כי ברצלונה סימנה מחליף עבור החלוץ האורוגוואי.

מסי. העמיד את סטיין במקום | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

בכלי התקשורת האמריקאי נכתב כי סגנית אלופת ספרד הגבירה את המאמצים לצירופו של שחקן בנפיקה, דרווין נונייס בן ה-21, שעל פי הדיווח כבר היה על הכוונת עוד במהלך פגרת הקיץ ובמועדון בחנו אפשרות להחתימו ולהשאילו לאלמריה מליגת המשנה, במדיה שיחק החלוץ בעונה שעברה וכבש 16 שערי ליגה, אלא שאז נכנסה בנפיקה לתמונה ורכשה 80% מכרטיסו של נונייס, שמשחק גם הוא בנבחרת אורוגוואי, ב-24 מיליון יורו.

העונה רשם נונייס שער אחד וחמישה בישולים בחמש הופעות בליגה הפורטוגלית, כאשר בליגה האירופית מצא את הרשת שלוש פעמים. ב-ESPN טענו כי המנהל המקצועי רמון פלאנס עובד על תכניות הרכש לחלון ההעברות של ינואר, אל יש לציין כי ההחתמות יצטרכו לקבל אישור מהנשיא החדש, שאמור להיבחר בשלושת החודשים הקרובים ולהחליף את ג'וזפ ברתומאו, אשר הגיש את התפטרותו בשבוע שעבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי