Sport1 Banner

וייסמן השלים 90 דקות, ויאדוליד שוב הפסידה לוויאריאל

שון וייסמן | Sergio Ruiz/Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

הישראלי המשיך לחפש את שערו הראשון בליגה, אך נועלת הטבלה נוצחה 2:0 על ידי היריבה הבאה של מכבי תל אביב. באיטליה: ורונה ניצחה 1:3 את בנובטו

(גודל טקסט)

המחזור השמיני של הליגה הספרדית ננעל הערב (שני) עם משחק אחד בלבד בו נפגשו ויאדוליד של שון וייסמן שפתח בהרכב ויריבתה הבאה של מכבי תל אביב, ויאריאל. החלוץ הישראלי פתח בהרכב, אך שוב לא מצא את הרשת וקבוצתו נוצחה 2:0 על ידי הצוללת הצהובה. באיטליה, ורונה ניצחה 1:3 את בנבנטו.

הקבוצה של אונאי אמרי עלתה ליתרון בדקה ה-21 לאחר שאלפונסו פדראסה חטף כדור להגנת הסגולים והעביר רוחב מדויק לסמואל צ'וקווזה שכבש בנגיעה. השני של ויאריאל הגיע בדקה ה-37, לאחר כדור קרן שננעץ בראשו של פאקו אלקאסר ובמהרה פאו טורס שלח רגל ודחק מקרוב.

וייסמן כאמור הוצב ב-11 של המפסידה, השלים 90 דקות והספיק לבעוט פעמיים לשער ולבצע שני ניסיונות דריבל. לצערו שער הבכורה בלה ליגה טרם הגיע וקבוצתו עדיין נותרה במקום האחרון.

שון וייסמן | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

ורונה – בנבנטו 1:3

אחרי שסחטה תיקו במחזור שעבר נגד יובנטוס, ורונה השלימה הערב ניצחון שלישי העונה עם משחק אדיר מול העולה החדשה בנבנטו. איש המשחק של איבן יוריץ' היה אנטונין ברק הצ'כי, שכבש בעקב כבר בדקה ה-17 של המשחק. במחצית השנייה הקבוצה של פיפו אינזאגי חזרה למשחק עם שער שוויון של ג'יאנלוקה לפאדולה בדקה ה-56, אבל שבע דקות לאחר מכן ברק שוב מצא את הרשת והחזיר לקבוצתו את היתרון. בדקה ה-73 ג'יאלוקה קפרארי ספג כרטיס אדום ולמעשה חתם את גורלה של בנבנטו, שגם ספגה בדקה ה-77 מרדליו של דרקו לזוביץ'.

עוד באותו נושא: שון וייסמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי