בעקבות שאלות חוזרות על מסי: קומאן כעס על העיתונאים

אנטואן גריזמן, ליאו מסי | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

לפני המפגש מול בטיס בשבתף מאמן ברצלונה לא אהב את ההתעסקות בפרעוש, שטרם כבש שער שדה העונה. גריזמן צפוי לפתוח, בספרד ניתחו: השחקנים שהמועדון ינסה למכור אותם בינואר. וגם: אתלטיקו תעלה לפסגה מול קאדיס?

(גודל טקסט)

המחזור התשיעי של הליגה הספרדית ייצא לדרך מחר (שבת), כאשר במוקד נמצאת כמובן ברצלונה שעד כה מאכזבת מאוד בזירה המקומית בלשון המעטה, ומחר תנסה להתאושש מול בטיס. הקטלונים, עבורם יהיה זה משחק הליגה השביעי העונה, צברו עד כה שמונה נקודות בלבד מתוך 18 אפשריות ולא ניצחו כבר ארבעה משחקים רצופים.

אז מי יהיה המושיע של בארסה, שכבר בשלב זה רחוקה שמונה נקודות מריאל מדריד? בספרד לא מפסיקים לדבר על מארק אנדרה טר שטגן, שחזר מפציעה ושיחק לראשונה העונה ב-1:2 על דינמו קייב באמצע השבוע בליגת האלופות. אז האם השוער הגרמני הנפלא יחזיר את היציבות להגנת הבלאוגרנה נדע רק ככל שהעונה תתקדם, אבל בינתיים זה לא נראה טוב.

ליאו מסי עדיין לא כבש שער שדה העונה ונראה מתוסכל במשחקים האחרונים. הפרעוש ינסה מחר להתגבר על כך ולמצוא את הרשת, כאשר על פי הדיווחים אנטואן גריזמן צפוי להמשיך בחוד ולפתוח לצדו. אנסו פאטי ופדרי הצעירים גם הוא אמורים לעלות ב-11, כשמיראלם פיאניץ' ישוב לספסל ופרנקי דה יונג יחזור לקישור לאחר שפתח כבלם בצ'מפיונס.

מיראלם פיאניץ'
מיראלם פיאניץ' | Joan Valls/Urbanandsport /NurPhoto via Getty Images

המאמן רונאלד קומאן ערך היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק החשוב ולא אהב את ההתעסקות המוגזמת במסי, כאשר שש מתוך 18 השאלות שנשאל היו על הפרעוש, חלקם גם על הסרטון שהפך ויראלי ברשת בימים האחרונים בו הקפטן נצפה הולך על המגרש וכביכול "לא מתאמץ".

"יש לו עדיין הרבה איכות לתת לנו והוא מאוד חשוב במשחק ההתקפי שלנו", הגן המאמן ההולנדי על הכוכב שלו. "אני יודע שהוא הצליח לכבוש רק בפנדלים לאחרונה, אבל הוא עדיין שחקן מכריע. יש דברים מסוימים לפעמים שהכדור לא נכנס לך בגללם, אבל הוא עדיין מאוד מעורב. הצילומים? גם אותי מצלמים ואומרים שאני יושב ומבואס. אני לא מסכים עם מה שאומרים עליו. אפשר למצוא תמונה של כל שחקן בהליכה על המגרש. הגישה של מסי טובה מאוד, אבל אם אתם רוצים לחלוק על זה, זו העבודה שלכם", אמר קומאן לעיתונאים.

בינתיים, בתקשורת בספרד ניתחו את תכנית מכירת השחקנים ברצלונה בחודש ינואר על מנת להכניס כסף לקופת המועדון ולהחתים את אריק גרסיה ממנצ'סטר סיטי וממפיס דפאי מליון. עוסמאן דמבלה, סמואל אומטיטי, מרטין בריית'וויט, קרלס אלנייה וג'וניור פירפו לא חלק מהתכניות של המאמן רונאלד קומאן, ובמועדון בונים על כסף שייכנס ממכירתם.

רונאלד קומאן | CESAR MANSO/AFP via Getty Images

ההנהלה הבהירה לקומאן והמנהל המקצועי רמון פלאנס שיש צורך למכור קודם שחקנים בכדי להשלים החתמות כאלה ואחרות. בבארסה כבר מנסים למצוא קבוצות לשחקנים הנ"ל ובעיקר לדמבלה ששוויו הוא הגבוה מכולם כמובן – וכזכור, בחלון ההעברות האחרון הקבוצה הפילה עסקת השאלה עם מנצ'סטר יונייטד מכיוון שרצתה למכור אותו ולהכניס כסף מיידית, אך קשה לראות מי תסכים לשלם עליו את מה שהמועדון דורש.

ומה קורה בגזרת אתלטיקו מדריד? הקולצ'ונרוס, עם רצף של שלושה ניצחונות רצופים, יארחו מחר את קאדיס וניצחון נוסף יעלה אותם זמנית לפסגה. הקבוצה של דייגו סימאונה אכזבה באמצע השבוע עם 1:1 מול לוקומוטיב מוסקבה בליגת האלופות, אך תנסה לחזור לכושר של הליגה כאשר הצמד לואיס סוארס את ז'ואאו פליקס אמור להמשיך לפתוח ביחד בהתקפה. יאניק קראסקו ודייגו קוסטה ימשיכו להיעדר, כאשר קוקה וסאול צפויים לעלות בקישור.

לואיס סוארס | Alejandro Rios/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי