מארסיי רביעית אחרי 0:1 מאוחר, ססואולו פספסה את הפסגה

שחקני מארסיי חוגגים | PATRICK HERTZOG/AFP via Getty Images

שער אדיר של סאנסון העניק לקבוצה מדרום צרפת ניצחון יקר על שטרסבורג, שמסובכת בתחתית. הקבוצה של דה זרבי סיימה ב-0:0 נגד אודינזה וכעת יובנטוס ואטאלנטה יכולות לעקוף אותה. 1:1 בין סלטה ויגו לאלצ'ה בספרד

(גודל טקסט)

משחקי הליגות יצאו לדרך ברחבי אירופה, כאשר הערב (שישי) מארסיי השיגה ניצחון מאוחר נגד שטרסבורג. בנוסף, ססואולו סיימה ב-0:0 מאכזב נגד אודינזה בצרפת, סלטה ויגו חזרה מפיגור וסיימה ב-1:1 נגד אלצ'ה.

שטרסבורג – מארסיי 1:0

המחזור העשירי בליגה הצרפתית נפתח עם ניצחון חוץ דחוק של הדרומיים. מורגן סאנסון קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-72 עם בעיטת יעף מרשימה מסף הרחבה ודאג לכך שקבוצתו התאוששה משני הפסדים רצופים – בליגת האלופת נגד פורטו ומנצ'סטר סיטי, וכעת היא יכולה לצאת לפגרת הנבחרות עם חיוך. מנגד, שטרסבורג הפסידה משחק שני ברציפות ומתבססת במקום הלפני אחרון בטבלה עם שש נקודות בלבד.

רגע כיבוש השער של סאנסון. מארסיי במקום הרביעי | PATRICK HERTZOG/AFP via Getty Images

ססואולו – אודינזה 0:0

המשחק המוקדם של המחזור השביעי בסרייה A הפגיש לנו את ססואולו, ממרומי המקום השני בטבלה, נגד אודינזה מהמקום הלפני אחרון. למרות הפער הגדול, המשחק לא התעלה לרמה גבוהה ושתי הקבוצות הציגו כדורגל פושר ולא מדויק. ססואלו פספסה את ההזדמנות לעלות לפסגה ותישאר בעמדת הסגנות לפחות עד משחקיהן של יובנטוס ואטאלנטה. אודינזה סופרת משחק שלישי ללא ניצחון ונשארת עמוק בתחתית עם ארבע נקודות אחרי שבעה משחקים.

ברארדי. מאוכזב כמו כל שחקני ססואולו | Alessandro Sabattini/Getty Images

אלצ'ה – סלטה ויגו 1:1

העולה החדשה לליגה הספרדית, בהדרכתו של חורחה אלמירון, עלו ליתרון במשחק בעזרת פנדל מוצלח של פידל פידל בדקה הרביעית. סנטי מינה איזן בדקה ה-41. העולה החדשה סופרת משחק שני ללא ניצחון ותנסה לחזור למסלול הניצחונות אחרי פגרת הנבחרות. חניכיו שלה אוסקר גארסיה סופרים משחק שביעי ללא ניצחון ואחרי תשעה משחקים, בגליסיה מתחילים להריח את קרבות התחתית.

יאגו אספאס. משחק מאכזב של סלטה ויגו | Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי