לואיס סוארס: "מסי באתלטיקו? אם זו תהיה אפשרות, אדבר איתו"

לואיס סוארס
לואיס סוארס | Ruben Albarrán/Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

החלוץ החדש של הקולצ'ונרוס וחברו הטוב של כוכב ברצלונה, התראיין ל"אס" וסיפר: "לא אחגוג אם אבקיע נגד הקבוצה שנתנה לי כל כך הרבה והחברים לשעבר, אבל אלחם עד המוות". וגם: האם הוא עוד יתאחד עם הפרעוש?

(גודל טקסט)

לואיס סוארס עבר חודשים לא פשוטים. אמנם הוא היה בברצלונה ושיחק עם חבריו הטובים וביניהם ליאו מסי, אבל הוא ידע שהוא בדרך החוצה. בקיץ, לאחר ההדחה המשפילה מליגת האלופות , זה קרה: האורוגוואי בן ה-33 התבשר כי הוא לא בתוכניות המקצועיות ורשאי לעזוב.

באיטליה דווח רבות על כך שסוארס בדרכו ליובנטוס, הוא אפילו נצפה בשגרירות איטליה כדי לקדם השגת דרכון איטלקי, אבל בסופו של דבר הוא נחת דווקא באחת היריבות הגדולות של ברצלונה ב"לה ליגה", אצל דייגו סימאונה באתלטיקו מדריד כמובן.

הבוקר (שבת) פורסם ראיון עם סוארס ב"אס" ובו הוא הצהיר: "אלחם עבור אתלטיקו מדריד עד המוות. המועדון דאג לי בכל הרמות, כולל לחפש גן ילדים עבור הילדים שלי. זכיתי ליחס חם ותנאים שעזרו לי מאוד להתאקלם, אז מאוד טוב לי".

על שינוי הסגנון של אתלטיקו בזכות הגעתו, כפי שטען סימאונה: "המאמן מחליט מה לעשות ואני מתאים את עצמי. אני הגעתי לכאן כדי לעזור למועדון ובתקווה שאוכל להשפיע ולעמוד בציפיות של המועדון".

לואיס סוארס
לואיס סוארס | YURI KOCHETKOV/POOL/AFP via Getty Images)

אם אתלטיקו יכולה להילחם בברצלונה על האליפות: "אתלטיקו במשך שנים נמצאת בצמרת הגבוהה ונלחמת על תארים, היא בעיקר סבלה מחוסר מזל כשהפסידה במספר גמרים. זו קבוצה שנלחמה בריאל מדריד ובברצלונה, אבל עם אמונה במועדון ובשחקנים, זה בהחלט אפשרי".

האם יחגוג אם יכבוש נגד ברצלונה: "אני מכבד את המועדון שנתן לי המון ואת החברים שלי בברצלונה, אז לא אחגוג. זה כמובן יהיה רגע מיוחד לפגוש כל כך הרבה חברים שלי, אבל אעשה את הכל כדי להגן על החולצה של אתלטיקו מדריד עד המוות, כפי שעשיתי בכל המועדונים בהם שיחקתי".

החברות שלו עם ליאו מסי: "אנחנו בקשר, אבל מדברים בעיקר על החיים, לא על כדורגל. אנחנו מנסים לתמוך אחד בשני בנושאים אישיים ורגישים. הוא בן 33 והוא יודע כיצד להתמודד עם כל סיטואציה, אני רואה אותו עם אותה התלהבות ותשוקה שהיו לו קודם לכן (לפני הקיץ הסוער). לפעמים הכדור לא רוצה להיכנס, אבל הוא ממשיך לנסות וזה אומר עליו הכל".

לואיס סוארס, ליאו מסי | Julian Finney/Getty Images

השיחה שלו עם רונאלד קומאן: "זו הייתה שיחה מקצועית לגמרי. הוא אמר לי (בשיחת טלפון שעליו לעזוב) ואני עניתי לו שימצא פתרון ושבינתיים אמשיך להתאמן איתם. במשך שלושה שבועות התאמנתי בשיא הרצינות בלי להתלונן, אבל שלחו אותי להתאמן בנפרד בסוף ואני עשיתי זאת, רונאלד הבין שזו הסיטואציה. הוא גם אמר לי שאם לא אמצא קבוצה אז אני אוכל לחזור לסגל, אבל אני רציתי שיהיה פתרון ושאצא לדרך חדשה. הכל נעשה בכבוד הדדי".

אם הוא יצליח לצרף את מסי לאתלטיקו: "ליאו בוגר מספיק כדי לקבל החלטות בעצמו. אני לא אבקש ממנו דבר כזה בחיים, אבל אם זו תהיה אפשרות ריאלית אז כמובן שאדבר איתו על כך ואספר לו על המועדון הנפלא".

עוד באותו נושא: לואיס סוארס, ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי