בסלטה ויגו החליטו לפטר את אוסקר גרסיה וסימנו מועמד להחליפו

אוסקר גרסיה
אוסקר גרסיה | Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images/Getty Images

לאחר 1:1 נגד אלצ'ה וניצחון יחיד ב-15 המשחקים האחרונים, אקס מכבי תל אביב צפוי לסיים את דרכו לאחר שנה בתפקיד. בבאלאידוס מנסים להחזיר את אדוארדו בריסו

קבוצות: סלטה ויגו
(גודל טקסט)

אם לא תהיה תפנית מאוד מפתיעה בעלילה, אוסקר גרסיה יסיים את דרכו בסלטה ויגו ככל הנראה כבר ביממה הקרובה. כבר באמצע השבוע דווח כי אם לא יצליח להוביל את סלטה ויגו לניצחון על אלצ'ה הוא יפוטר, ולאחר שסיים את משחק החוץ ב-1:1 הוא אמור לסיים את דרכו ועל פי הדיווחים כבר נמצא לו מחליף.

אקס סלטה ויגו, אדוארדו בריסו בן ה-50 שבימים אלו מאמן את נבחרת פרגוואי, סומן על ידי ראשי המועדון כמועמד המוביל להחליף את אוסקר גרסיה ובמועדון גם מוכנים לפצות את הפרגוואים על התרת חוזהו של המאמן.

בריסו הארגנטינאי הגיע לסלטה ויגו ב-2014 במקום לואיס אנריקה ועמד על הקווים 148 משחקים כמאמן סלטה ויגו, מתוכם ניצח 61 – משמע 41.22 אחוז מהמשחקים – והוביל את הקבוצה לא רק לחצי גמר הגביע הספרדי, אלא גם לחצי גמר הליגה האירופית ב-2017 שם הודחה על ידי מנצ'סטר יונייטד שזכתה במפעל.

אדוארדו בריסו
אדוארדו בריסו. חוזר לספרד? | JUAN MABROMATA/AFP via Getty Images

מסלטה ויגו התקדם בריסו לסביליה, אלא שאז, בדצמבר 2017, הוא הודיע לשחקניו בצער רב כי חלה בסרטן וזמן קצר לאחר מכן פוטר על ידי המועדון. הוא החלים ומונה למאמן אתלטיק בילבאו במאי 2018, אבל לצערו גם דצמבר 2018 הסתיים בהודעת פיטורים לאחר שניצח רק 2 מ-15 משחקים בבילבאו ופברואר 2019 מונה למאמן נבחרת פרגוואי, אותה הוביל בקופה אמריקה לרבע הגמר והודח רק על ידי המארחת והזוכה בדו קרב פנדלים.

ובחזרה לאוסקר גרסיה: כידוע, אקס מכבי תל אביב מונה בנובמבר לפני שנה בניסיון להשאיר את הקבוצה בליגה ולאחר קרבות תחתית קשים הצליח במשימה, אולם העונה ניצח רק פעם אחת בתשעה משחקים, כלומר הקבוצה כבר עם רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון ועם שבע נקודות בלבד במאזנה. אם סופרים גם את העונה שעברה, הוא ניצח רק משחק אחד בלבד מתוך 15 האחרונים, במחזור השני העונה כשפגש את ולנסיה (1:2).

לאחר המשחק אתמול אמר המאמן: "היינו ראויים לניצחון. אני מאוד מאמין בקבוצה שלי, אני יודע שכולם רוצים ומלאי תשוקה, אבל כרגע זה כבר לא תלוי בי. כשהמצטיין במשחק הוא שוער היריבה, זה אומר הכל".

אוסקר גרסיה
אוסקר גרסיה, אתמול נגד אלצ'ה. בדרך הביתה | Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי