פאטי עלול להיעדר שלושה חודשים, קומאן הסביר מדוע מסי סופסל

אנסו פאטי על כר הדשא | Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

הכישרון שפתח את העונה עם חמישה שערים וארבעה בישולים, נפצע במהלך ה-2:5 על בטיס וסובל מקרע ברצועה הצידית במיניסקוס. המאמן החמיא לגריזמן והתייחס לקפטן: "סבל מאי נוחות, עובד נפלא ושינה את המשחק"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה חזרה לנצח הערב (שבת) אחרי ארבעה משחקי ליגה כאשר הביסה 2:5 את בטיס. הקפטן ליאו מסי כבש צמד ובשעה טובה הבקיע שער שדה ראשון העונה. אלא שלאחר המשחק הגיעו חדשות רעות: אנסו פאטי, הילד בן ה-18 שפתח את העונה בסערה, קרע את המיניסקוס בברך שמאל ועלול להיעדר כשלושה חודשים.

פאטי שפתח את העונה נהדר עם חמישה שערים (כולל אחד בקלאסיקו) וארבעה בישולים בעשר הופעות בלבד, לא יישחק כמובן במשחקיה הקרובים של נבחרת ספרד אליה זומן. הוא יעבור בדיקות נוספות בימים הקרובים ותתברר חומרת הפציעה שלו. פאטי הוחלף במחצית המשחק היום.

ובחזרה למשחק. זו הייתה הפעם הראשונה בה מסי עולה מהספסל וכובש צמד מאז ינואר 2014, אז זה קרה בגביע המלך נגד חטאפה. במבט על הליגה בלבד זה לא קרה מאז 2013, נגד אותה היריבה בידיוק. אנטואן גריזמן אמנם החמיץ פנדל אבל כבש ובישל לראשונה באותו משחק ב-2020.

פאטי. הפציעה תעצור את העונה הנפלאה שלו? | Urbanandsport/NurPhoto via Getty Images

רונאלד קומאן לא היה שבע רצון על אף הניצחון: "הגיע לנו הניצחון הזה והיינו צריכים להבקיע יותר שערים. היו לנו הרבה הזדמנויות והחמצנו פנדל. זה הזוי שהיה רק 1:1 בהפסקה. במחצית השנייה שמרנו על רוח הקבוצה והיינו יכולים לכבוש יותר מארבעה שערים. זה ניצחון חשוב מאוד, היינו צריכים את הנקודות אחרי התוצאות האחרונות בליגה".

על מסי: "מאתמול שוחחנו, יש לו אי נוחות מסוימת אותה סחב מאז המשחק נגד דינמו קייב. החלטנו שהכי טוב להשאירו על הספסל למקרה שנזדקק לו. אם לא האי נוחות, כמובן שהוא היה משחק מההתחלה. אין לנו שום ספקות לגביו, הוא עובד כל יום בצורה נפלאה. הוא עזר לנו מאוד כשעלה מהספסל".

על גריזמן: "אני שמח מהעבודה שלו. הוא החמיץ פנדל אבל כבש. היה לו מזל רע. הוא תמיד שם באיזור כדי להבקיע. כמובן שהמנטאליות ומצבו הנפשי משפיע. הוא מאמין בעצמו והוא עוד יבקיע. ליאו נתן לו אסיסט נהדר מבלי לגעת בכדור".

ליאו מסי ואנטואן גריזמן חוגגים | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

בינתיים תיירי הנרי יצא להגנתו של מסי על הביקורות שספג במשחק ליגת האלופות: "בקלאסיקו הוא ירד אחורה חמש או שש פעמים לעזור לקבוצה לעשות הגנה ליד הרחבה שלה ועל זה לא מדברים. אני מבין שהעיתונות צריכה למכור סיפורים, אבל תעזבו אותו. אותו לא צריך לתקוף. אי אפשר להטיל ספק ברצון שלו".

ג'ורדי אלבה אמר: "הצלחנו לשחק היטב במחצית השנייה, היה לנו קל יותר נגד עשרה שחקנים כמובן, אבל הגיע לנו להוביל עוד קודם. לפעמים זה מכעיס אותך שאתה מחטיא הרבה. אני מודע לחשיבות של מגן תוקף בברצלונה, יש לנו חופש לעלות קדימה. לטעמי אנחנו יותר טובים ברמה ההגנתית. בליגה הזו הכל קשה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי