סוסיאדד שבה לפסגה, ניצחון ראשון לווייסמן ו-ויאדוליד

שחקני ריאל סוסיאדד חוגגים | ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images

שערים של מונריאל ואויארסבאל העניקו לבאסקים 1:2 על גרנאדה. הישראלי לא שותף, אך קבוצתו גברה 0:2 על בילבאו. ויאריאל ניצחה 1:3 את חטאפה. בהמשך: ולנסיה תארח את ריאל מדריד

(גודל טקסט)

המחזור התשיעי בליגה הספרדית יגיע הערב (ראשון) לקיצו. במשחק המוקדם של היום המשיכה ויאריאל את הכושר המצוין שלה וניצחה 1:3 את חטאפה בחוץ. הצוללת הצהובה, כזכור, הביסה 0:4 את מכבי תל אביב בליגה האירופית ביום חמישי. לאחר מכן, ריאל סוסיאדד ניצחה 0:2 את גרנאדה ועלתה לפסגת הליגה.

בהמשך: שון וייסמן ו-ויאדוליד יקוו לניצחון בכורה העונה כשיארחו את אתלטיק בילבאו (19:30). ב-22:00 המשחק המרכזי כשריאל מדריד תחפש ניצחון ליגה שלישי ברציפות כשתתארח במאסטייה נגד ולנסיה שבמשבר. במשחק נוסף: לבאנטה – אלאבס (19:30).

ריאל סוסיאדד – גרנאדה 0:2

פתיחת העונה הנפלאה של ריאל סוסיאדד נמשכה עם ניצחון ביתי על גרנאדה וחזרה למקום הראשון בטבלה. חניכיו של אימנול אלגואסיל מצאו את הרשת בדקה ה-23, כאשר נאצ'ו מונריאל ניצל בלאגן בהגנה האורחת ונגח לרשת.

הלחץ של הכחולים-לבנים נמשך, ושלוש דקות לאחר השער של המגן הם קיבלו פנדל בעקבות נגיעת יד ברחבה, מיקל אויארסבאל לא התרגש וקבע 0:2 מהנקודה הלבנה. בדקה ה-54 וויליאן ג'וסה קיבל הזדמנות לקבוע 0:3 במשחק אך החמיץ פנדל משלו.

שחקני ריאל סוסיאדד חוגגים | ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images

בדקה ה-86 רובין לה נורמנד השאיר סוסיאדד בעשרה שחקנים לאחר שספג כרטיס אדום ישיר, בתוספת הזמן גרנאדה קיבלה הזדמנות לצמק את התוצאה עם פנדל משלה אך דרווין מאצ'יס החמיץ.

חטאפה – ויאריאל 3:1

הקבוצה של אונאי אמרי יצאה לפגרת הנבחרות בטעם טוב כשהשיגה ניצחון חוץ ראשון העונה בליגה (במשחקה הרביעי) והבונוס היה קפיצה לפסגת הטבלה לפחות זמנית. היריבה הבאה שלה בליגה, למקרה שתהיתם – תהיה האלופה ריאל מדריד. הצוללת הצהובה פתחה בהרכב שונה בהשוואה לחמישי. צמד החלוצים הבכירים, ג'רארד מורנו ופאקו אלקאסר, חזרו להרכב וסיפקו את הסחורה.

אלקאסר נמצא בכושר מצוין ובדקה ה-11 העלה את ויאריאל ליתרון. המגן מריו גספר קיבל כדור ארוך מצוין, העביר למרכז בנגיחה והחלוץ עצר בחזה ובעט בקלות לרשת את שערו החמישי בליגה והתשיעי בכל המסגרות. עד שיוחלף בקרלוס באקה, הספרדי ייספק גם בישול.

שחקני ויאריאל חוגגים | Denis Doyle/Getty Images

המארחת השוותה כעבור חמש דקות עם שער ענק של מיקל ארמבארי בבעיטה אדירה שלא הותירה סיכוי לסרחיו אסנחו. וכמה זמן החזיק השוויון? דקה אחת. מאנו טריגרוס דחק לרשת בסיום התקפה נהדרת של הקבוצה של אמרי. בדקה ה-62 שיתוף פעולה בין החלוצים הסתיים בפרגון של אלקאסר לג'רארד מורנו שבעט חזק לרשת, 1:3. חטאפה כמעט צימקה בדקה ה-73 כאשר אנסחו יצא לא טוב לכדור גובה, ומקסימוביץ' נגח בקשת אלא שראול אלביול עמד על הקו והרחיק בנגיחה.

ויאדוליד – אתלטיק בילבאו 1:2

קבוצתו של הישראלי השיגה ניצחון ראשון העונה ואמנם הצליחה לעלות שלב אחד בטבלה, אולם נותרה מתחת לקו האדום ומדורגת במקום ה-19. הבאסקים המשיכו בנדנדה בין ניצחונות להפסדים והפעם סיימו בתוצאה רעה, שהשאירה אותם במקום ה-13. למרות שמאמן ויאדוליד סרחיו גונסאלס ביצע רק ארבעה חילופים בשלוש פעימות, הוא לא מצא לנכון לשתף את שון וייסמן, שנאלץ להסתפק בשלוש הנקודות לזכות קבוצתו וצפה בה מנצחת מהספסל. פביאן אוריאנה כבש בפנדל את הראשון של הסגולים-לבנים בדקה ה-19 ומרקוס אנדרה הכפיל בדקה ה-48, איניאקי וויליאמס הצליח רק לצמק בדקה ה-86. ויאדוליד תפגוש בחוץ את גראנדה במחזור הבא, בעוד אתלטיק בילבאו תארח את ריאל בטיס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי