דפאי רמז על פרידה מליון, ברצלונה מנסה להשתחרר מבריית'וייט

ממפיס דפאי
ממפיס דפאי | Romain Biard/Icon Sport via Getty Images

ההולנדי טען שצריך לנצל היטב את הזמן כל עוד הוא בקבוצה ובתקשורת הספרדית דווח שפציעתו של פאטי חיזקה את האפשרות שהקטלונים שוב ינסו לצרפו, אך לא לפני שיצליחו להיפרד מהדני שרק נרכש בפברואר

קבוצות: ברצלונה ליון
(גודל טקסט)

זה לא סוד שברצלונה הייתה בעקבותיו של ממפיס דפאי לאורך כל הקיץ, לקראת הימים האחרונים של חלון ההעברות כבר הושג סיכום בין הקטלונים לקבוצה הצרפתית ליון על רכישת החלוץ תמורת כ-25 מיליון יורו, אלא שבסופו של דבר עסקה לא יצאה אל הפועל מכיוון שברצלונה לא השכילה להשתחרר ממספר חוזים ונאלצה לוותר על ההולנדי שכיכב תחת רונאלד קומאן בנבחרת האורנג'.

אבל האם בינואר ממפיס דפאי שוב יהיה על המדף עבור ברצלונה? דפאי, רק בן 26, מסיים את חוזהו בליון בקיץ הקרוב ויוכל לעזוב ללא תמורה בתום העונה, כך שהאפשרות שיעזוב את צרפת כבר בעוד כחודשיים בהחלט קיימת. גם פציעתו של אנסו פאטי, שייעדר בארבעת החודשים הקרובים, מחזקת את הצורך של ברצלונה בצירוף שחקן התקפה.

אמש (שני) הוא גם התראיין בנושא והודה כי הוא עשוי לעזוב בינואר: "אני לא יכול להבטיח דברים שאני לא יודע אם אעמוד בהם", ענה כשנשאל אם יסיים את העונה בליון, "אני חושב שאני והמועדון צריכים לנצל את הזמן כל עוד אני בקבוצה".

עם זאת, בתקשורת הספרדית כבר הגיבו הבוקר לדבריו של דפאי והטענה היא שכמו בקיץ, גם בשביל שהוא יגיע בינואר יצטרך אחד השחקנים לעזוב והרצון הוא להשתחרר מהדני מרטין בריית'וויט, שנרכש רק בפברואר האחרון תמורת 18 מיליון יורו מלגאנס. כזכור, החלוץ בן ה-29 הגיע לאחר שברצלונה קיבלה אישור מיוחד לצרף שחקן אחרי סגירת חלון ההעברות בעקבות פציעות עוסמאן דמבלה ולואיס סוארס ושילמה את סעיף השחרור של הדני, אך מאז הוא שותף ב-16 משחקים בכל המסגרות וכבש שער אחד ב-440 דקות.

מרטין בריית'וויט
בריית'וויט. אפילו לא ישלים שנה בברצלונה? | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

דפאי, שהתייצב מול המיקרופונים לראיון קצר לקראת המשחק נגד ספרד מחר (רביעי, 21:35 בספורט3) גם נשאל על החיסרון של הבלם וירג'יל ואן דייק, שגמר את העונה זכר לפגיעה הקשה בו בדרבי של ליברפול נגד אברטון: "לא אהבתי בכלל לראות את זה. האמת, כשצפיתי באירוע אמרתי כמה מילים שאני לא יכול לחזור עליהן. איך אפשר לפצוע מישהו בצורה כזו? מבחינתי זה ביזארי. זה מאוד מאכזב וזה כל מה שאומר".

לאחר משחק הידידות נגד ספרד, הולנד תפגוש בליגת האומות את בוסניה ביום ראשון ושלושה ימים לאחר מכן תתארח בפולין.

ג'ורדן פיקפורד מכשיל את ואן דייק
פציעת ואן דייק. ממפיס דפאי לא חסך בביקורת | Peter Byrne/PA Images via Getty Image

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי