קוקה: "למסי תהיה תחרות באתלטיקו מדריד"

ליאו מסי, קוקה | Anadolu Agency / Contributor

בראיון שהעניק לתקשורת הספרדית, הקשר התייחס לאפשרות שכוכב ברצלונה יגיע. וגם: מצבו של גריזמן בברצלונה, השפעתו המיידית של לואיס סוארס והשדרוג במעמדו של מרקוס יורנטה

(גודל טקסט)

אחרי שפתחה את העונה עם 17 נקודות מ-21 אפשריות והיא סופרת כבר ארבעה ניצחונות ליגה רצופים, אתלטיקו מדריד חולמת בגדול. "המועדון דורש מאיתנו להיות במקום השלישי, אבל לנו השחקנים יש את הדרישות הפנימיות שלנו", כך הבהיר קוקה בראיון שהעניק היום (שלישי) לתקשורת הספרדית לאחר היציאה לפגרת הנבחרות.

קוקה סיפר על הגעתו של לואיס סוארס: "צירופו הוביל לשינוי קיצוני במשחק שלנו. הוא משאיר שחקנים כמו ז'ואאו פליקס, אנחל קוריאה ומרקוס יורנטה הרבה יותר חופשיים. הוא מתאים לאתלטיקו כמו כפפה ליד".

על שיתוף הפעולה בין סוארס לדייגו קוסטה: "מדובר בשני חלוצים טובים שצריכים להסתגל לשחק ביחד. הקבוצה שלנו משחקת טוב כיום הרבה יותר ויש לה המון פתרונות התקפיים".

לואיס סוארס מחליף את דייגו קוסטה | Berengui/DeFodi Images via Getty Images

על מצבו של אנטואן גריזמן, אקס אתלטיקו מדריד: "מפתיע לראות ששחקן נהדר כמוהו לא משחק יותר דקות, אבל אלה ההחלטות של ברצלונה וצריך לכבד אותן".

על האפשרות שליאו מסי יחברו ללואיס סוארס: "תהיה לו תחרות גדולה באתלטיקו מדריד", הבהיר קוקה.

על השדרגו במעמדו של מרקוס יורנטה: "הוא עושה הכל על המגרש. שחקן ברמה מאוד גבוהה. העבודה משתלמת והוא בחור שעובד קשה מאוד. אני שמח בשבילו, כי בהתחלה פחות הלך לו, אולם כשאתה אתה עובד ומתאמץ, לרוב אתה גם מתוגמל. שחקנים ששיחקו פחות דקות בעונה שעברה מקבלים השנה הרבה יותר הזדמנויות".

קוקה, אנחל קוראה
קוקה, אנחל קוראה | GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי