בסיוע ריאל מדריד: מרטין אודגור לא יפתח נגד ישראל?

מרטין אודגור
מרטין אודגור | Angel Martinez/Getty Images

הנורבגי הצעיר התאושש מפציעה ושותף ב-4:1 הצורב לוולנסיה, אבל הבלאנקוס רוצים שישוב בהדרגה ולפי "אס" לא מן הנמנע שנגד החבורה של רוטנשטיינר הוא לא יפתח או יוחלף בשלב די מוקדם לבקשת זידאן

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תפגוש מחר באוסלו (רביעי, 19:00) את אחת הנבחרות היותר מעניינות כיום באירופה, נבחרת נורבגיה וסוללת הכוכבים שלה למשחק ידידות. כמו ישראל, גם נורבגיה הודחה בחודש שעבר בפלייאוף יורו 2020 וכך נסללה הדרך למשחק ידידות בין השתיים, אבל האם הכוכבים הגדולים ארלינג הולאנד ומרטין אודגור יזכו למנוחה מול החבורה של וילי רוטנשטיינר?

הולאנד, כך מעריכה התקשורת הנורבגית הבוקר, צפוי לפתוח מול איתמר ניצן שככל הנראה יעמוד לראשונה בשער נבחרת ישראל, מעל עשור מאז משחקו היחיד בנבחרת הצעירה, אבל כוכב בורוסיה דורטמונד, שהצהיר השבוע שהוא "צריך להבקיע יותר שערים", עדיין לא יודע אם הוא יזכה לסיוע של מרטין אודגור מריאל מדריד כבר מחר או רק בשני משחקי ליגת האומות בשבוע הבא נגד רומניה ואוסטריה.

לפי "אס", בריאל מדריד ביקשו מההתאחדות הנורבגית להקל על אודגור ולאפשר לו לשוב לשחק בהדרגה, כך שייתכן שנגד ישראל הוא לא יפתח, ואם יפתח יוחלף בשלב די מוקדם בהחלטה שתתקבל מראש. אודגור רק השבוע חזר מפציעה ושותף בהפסד הצורב של הבלאנקוס 4:1 לוולנסיה, אבל במדריד לא חוששים שהנורבגי יפצע רק בשל העובדה שחזר השבוע מהיעדרות, אלא גם כי פדה ואלוורדה נפצע ובימים אלה כשירותו של קארים בנזמה אינה במאת האחוזים, כך שזידאן זקוק לכוכב הצעיר שחזר מהשאלה בקיץ.

ארלינג הולאנד, מרטין אודגור
הולאנד ואדגור. מארחים את ישראל | Trond Tandberg/Getty Image

אודגור שותף ל-26 דקות נגד ולנסיה והצליח לרשום נתונים די מפתיעים ביחס לתוצאה ולדקות המועטות ששיחק, בין השאר מסר בהצלחה 16 מ-18 כדורים, גם חילץ שניים ומעל הכל היה צריך לסיים עם בישול לולא החמצה גדולה של לוקאס ואסקס, ועל כן בבלאנקוס פועלים כדי שבנורבגיה לא יעמיסו על הכוכב בן ה-21, שמפגרת הנבחרות הקודמת חזר פצוע.

עם זאת, בריאל מדריד לא מתנגדים לשיתופו של הקשר במשחקים מתוך רצון שישוב במהרה לכושר משחק וליכולת הטובה שהציג, כך שיוכל לעמוד לרשותו של זינדין זידאן ולשרת נאמנה את הקבוצה ב-10 משחקים שתערוך ריאל מדריד ב-33 ימים לאחר הפגרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי