רשמית: לא הושג סיכום מול שחקני ברצלונה על קיצוץ בשכרם

אנטואן גריזמן, ליאו מסי | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

בהודעה שמסרה הנהלת הקטלונים, אושר כי המו"מ הסתיים ללא הצלחה: "עלינו לקצץ 191 מיליון יורו, נותנים לכל הצדדים עד ה-23.11 כדי להחליט אם ניתן לקבל את אחת ההצעות שנותרו על הפרק"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

הנהלת ברצלונה בראשות ג'וזפ מריה ברתומאו אמנם התפטרה, אבל הצרות בקטלוניה נמשכות. הערב (רביעי) הודיעו ראשי המועדון כי המו"מ עם נציגי השחקנים על קיצוץ בשכר בעקבות התפרצות נגיף קורונה והפגיעה הקשה בהכנסות המועדון הגיע לסיומו, אולם ללא הצלחה.

"לאחר מו"מ אינטנסיבי בימים האחרונים ושיחות מתישות, הצדדים לא הצליחו להגיע לסיכום", הודיעה ברצלונה. ההנהלה סיפרה בין השאר בהודעתה כי הכנסות המועדון נפגעו בכ-300 מיליון יורו ועל כן היה צורך לבצע התאמות בתקציב בסך 191 מיליון יורו, אך בשלב זה לא נרשמה התקדמות והמו"מ הופסק.

למרות הכל, "בהתחשב בכך שבמהלך המו"מ היה רצון כן מצד הצדדים והצלחה להתגבר על קשיים שנראו בלתי עבירים, הוחלט להעניק אחד לשני זמן עד ה-23.11 כדי להחליט אם ניתן לקבל את אחת ההצעות שנותרו על הפרק".

עוד מסרה הנהלת ברצלונה: "הצדדים יודעים כי המו"מ מוצה, אבל גם כולם מודעים לכך שיש חשיבות להתגבר על הקשיים. מדובר במצב מורכב שבעקבותיו המועדון צריך לקבל את אי היכולת לעמוד ביעדים ועל השחקנים לספק תרומה גדולה מציפיותיהם. אנחנו מודים לכולם על ההבנה והנכונות ועל אף שהמו"מ לא נשא פרי, איינו יכולים להימנע מאחריות לאמץ את ההחלטות החיוניות למועדון".

שחקני ברצלונה מאוכזבים | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי