מאמן ויאדוליד: "וייסמן צריך לתת לנו הרבה, הוא בא מתרבות שונה"

שון וייסמן | Sergio Ruiz/Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images)

סרחיו גונסאלס דיבר על החלוץ הישראלי, שעדיין לא מצא את הרשת בקבוצתו החדשה: "כל השחקנים שלי קיבלו הזדמנות להראות מה הם יודעים. שון היה רגיל לכבוש בדרכים אחרות"

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

שון וייסמן קיווה לפתיחת עונה טובה יותר בוויאדוליד. הרכש היקר בתולדות הלבנים סגולים עדיין לא מצא את הרשת בשבעה משחקים בליגה הספרדית ולפני פגרת הנבחרות ייתכן שהביטחון שלו התערער אפילו יותר, לאחר שצפה מהספסל בקבוצתו החדשה משיגה ניצחון ליגה ראשון העונה.

היום (שבת) מאמן ויאדוליד, סרחיו גונסאלס, התייחס לחלוץ שלו בראיון בספרד ואמר: "הוא כדורגלן שצריך לתת  לנו הרבה. אנחנו תולים בו תקוות גדולות, אך אני לא חושב שיש שחקן בקבוצה שלא קיבל מספיק דקות כדי להראות את הפוטנציאל שלו הוא כדורגלן שמגיע מתרבות אחרת והדרך שלו לכבוש היא מעט שונה משלנו".

כזכור בעונה שעברה וייסמן הציג עונת שיא במדי וולפסברגר עם 37 שערים בכל המסגרות ו-30 מתוכם בליגה, דבר שזיכה אותו בתואר מלך שערי הליגה האוסטרית. העונה כאמור נמכר בארבעה מיליון יורו לריאל ויאדוליד, הנמצאת בבעלותו של רונאלדו הברזילאי, כדי להיות החלוץ המוביל בקבוצה. עד כה הצליח להציג כמה מהלכים מרשימים והוכיח כי הוא מסוגל להתמודד ברמות האלו, אבל בגלל חוסר מזל הוא עדיין לא רשם את הפרמיירה בספרד.

שון וייסמן | הטוויטר הרשמי של ויאדוליד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי