מודריץ' יאריך את חוזהו בשנה, בשני: יום מכריע לגבי ראמוס

לוקה מודריץ', סרחיו ראמוס | LLUIS GENE / AFP) (Photo by LLUIS GENE/AFP via Getty Images

לפי "רדיו קופה", הקרואטי יסכים לקצץ בשכרו וגם העובדה שהוא משחק פחות מהעבר לא מפריעה לו. והאם הקפטן של ריאל ימשיך? הבלם יקיים מסיבת עיתונאים בשני וכך גם הנשיא פרס. בספרד אופטימיים

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

לצד הציפייה הגדולה שלהם למסע רכש משמעותי בקיץ, אחרי שפתחה את עונת 2020/21 ללא אף החתמה מלבד החזרתו של מרטין אודגור המושאל, אוהדי ריאל מדריד דואגים לגבי המשך דרכם של לוקה מודריץ' ובעיקר סרחיו ראמוס. השניים, מהשחקנים החשובים ביותר בסגל הקבוצה, מסיימים חוזה בתום העונה והחל מחודש ינואר יוכלו לחתום בקבוצה חדשה. בגזרה זו נראה שישנן חדשות טובות.

לפי "אס", ביום שני הקרוב ידווחו הנשיא פלורנטינו פרס וקפטן ריאל מדריד על חידוש חוזהו באופו פומבי, בזמן ההכנות של הנבחרת הספרדית למשחק גביע האומות נגד גרמניה. בספרד נטען כי המגעים בין אחיו של ראמוס המשמש כסוכנו לבין המועדון על הארכת חוזהו החלו כבר לפני מספר שבועות ורוב המידע שפורסם עד כה הינו "ספקולציות הרחוקות מן האמת". כזכור בתוכנית "אל צ'ירינגיטו" טען מקורב לראמוס כי הוא "80% מחוץ לריאל מדריד". ראמוס, ככל הנראה, יקבל חוזה לשנתיים כפי שרצה. לאחרונה דווח כי פריז סן ז'רמן מעוניינת להחתים את הבלם.

לגבי מודריץ', עיתונאית "רדיו קופה", ארנצ'ה רודריגס, מדווחת כי המועדון יאריך את חוזהו בשנה נוספת, שתהיה העשירית שלו במועדון. מודריץ', זוכה כדור הזהב ב-2018, יסכים לקצץ בשכרו העומד על 11 מיליון יורו, בתמורה להישארותו וגם העובדה שמשחק פחות ופחות לבטח לא מפריעה לו. לפני כחודש התראיין הקרואטי ואמר כי במועדון טרם דיברו איתו על חוזה חדש. במועדון, אגב, נשמו לרווחה לאחר שבדיקת הקורונה של מודריץ' הייתה שלילית שכן חברו לנבחרת אובחן כחיובי במהלך מחצית המשחק נגד טורקיה.

בספרד הרחיבו לגבי מצבו של הקרואטי. "החיים החדשים של מודריץ'", נכתב בשער "אס". העונה מודריץ' הפך לשחקן ספסל שמבצע את השינוי עבור ריאל כשזידאן מכניס אותו למגרש. כך היה בקאמפ נואו נגד ברצלונה כשכבש שער נפלא והן נגד בורוסיה מנשנגלדבאך. כעת, לאור פציעתו של פדה ואלוורדה והעובדה שקאסמירו אובחן כחיובי לקורונה – הוא צפוי לזכות במקום בהרכב. למודריץ' נתונים אדירים בליגה: 398 מסירות מדויקות מתוך 440 נסיונות, 252 מהן בשטח היריב.

עוד בבלאנקוס, הקשר טוני קרוס התראיין ל"מארקה" והודה שהקבוצה לא משכנעת: "אם אנחנו רוצים לזכות העונה במשהו עלינו להשתפר. אנחנו משחקים משחק אחד טוב כמו נגד ברצלונה ואז נראים פעמיים רע. אבל אני בטוח שזינדין זידאן יימצא את הפתרונות לכך".

טוני קרוס | Oscar J. Barroso / Europa Press Sports via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי