ברצלונה תחפש בלם במחיר מציאה, בוסקטס נפצע ויפספס את אתלטיקו

אנטוניו רודיגר
אנטוניו רודיגר | טוויטר

לאור הסגל הקצר והכישלון בגזרת גרסיה, במועדון הקטאלני יחפשו בלם מנוסה לחצי השנה הקרובה. המועמדים: רודיגר, מוסטאפי, פאסיו ופסייה. הקשר הספרדי נפצע מול שוויץ וייעדר ממשחק הצמרת

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה פתחה את העונה בצורה מגמגמת, הקבוצה של רונאלד קומאן צברה רק 11 נקודות משבעה משחקים בליגה, ולמרות שבליגת האלופות צברה תשע מתשע, במועדון מרגישים שהסגל לא מאוזן והבעיה הגדולה היא במרכז ההגנה.

מי שמאיישים את העמדה מתחילת העונה הם ג'רארד פיקה, קלמנט לנגלה, רוברט אראוחו ולאחרונה גם הקשר פרנקי דה יונג. סמואל אומטיטי הפצוע עוד לא פתח את העונה ולא ברור מתי ישוב אם בכלל. לאור עומס המשחקים הגדול והסיכון הגדול לפציעות, בברצלונה מבינים כי עליהם להחתים בלם בדחיפות.

הקטאלנים חלמו להחזיר למועדון אריק גרסיה שגדל בלה מאסיה כבר בינואר, אך מנצ'סטר סיטי מערימה קשיים, וככל הנראה יהיו יכולים להחתימו רק בקיץ. לאור המצב הבעייתי, בברצלונה ינסו להחתים או להשאיל בלם מנוסה במחיר מציאה כבר בחלון ההעברות הקרוב.

אריק גרסיה
אריק גרסיה | Matt McNulty – Manchester City/Manchester City FC via Getty Images

אחד השמות הבולטים ברשימת המועמדים הוא בלם צ'לסי, אנטוניו רודיגר, שלא שיחק אפילו דקה אחת העונה בליגה במדי הבלוז. מה שיכול להקשות על המשא ומתן הוא חוזהו של הגרמני שיסתיים רק בסוף העונה הבאה. אופציה ריאלית יותר תהיה שחודרן מוסטפאי, בלמה הגרמני של ארסנל אמנם משחק קצת יותר בקביעות מרודיגר, אך חוזהו מסתיים בקיץ הקרוב ובארסנל ישמחו להרוויח מעזיבתו.

אם לא ימצו את האופציות הלונדונית, בברצלונה עשויים לפנות לשוק האיטלקי, שם מחכה פדריקו פאסיו מרומא, לו ניסיון רב בליגה הספרדית, כזכור, הבלם הארגנטינאי בן ה-33 שיחק שבע שנים במדי סביליה. גם חרמן פסייה מפיורנטינה ששיחק בעברו בריאל בטיס בתמונה.

בנושא אחר, עוד מכה לסגל הרעוע של בארסה בדמות פציעתו של סרחיו בוסקטס. הקשר הספרדי נפצע ברצועה החיצונית של ברכו במהלך משחק הנבחרת נגד שוויץ וצפוי לעבור בדיקת MRI בקרוב שתבהיר את חומרת פציעתו. בכל מקרה בוסקטס צפוי לפספס את המפגש החשוב נגד אתלטיקו מדריד במחזור הקרוב.

סרחיו בוסקטס, נפצע במדי הנבחרת | Harry Langer/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי