הפייבוריט לנשיאות בארסה: ניימאר לא יגיע, תקע אותנו עם התביעה

ניימאר | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

ויקטור פונט, שנחשב למועמד המוביל לרשת את כיסאו של ג'וזפ מריה ברתומאו, הכריז שאם ימונה לנשיא - הברזילאי לא יחזור למועדון. וגם: מי יהיה הסגן שלו?

(גודל טקסט)

ברצלונה עומדת לקראת פרק חדש. אחרי שהנשיא היוצא והמושמץ ג'וזפ מריה ברתומאו הודיע על התפטרותו לפני כשלושה שבועות, ב-24 בינואר יתקיימו הבחירות וימונה נשיא חדש. בימים האחרונים דווח בספרד כי ניימאר יהפוך לנושא בוער בין המתמודדים על התפקיד הנחשק, והמועמדים ינסו לגייס בוחרים על ידי הבטחת שובו של הברזילאי לקדנציה שנייה במועדון.

אך לא כך יעשה ויקטור פונט, אשר נחשב למועמד המוביל לשמש כנשיא הבא של בארסה. ניימאר מסיים את חוזהו בפריז סן ז'רמן בסוף העונה הבאה, ומחירו אמור לרדת משמעותית עם סיום העונה הנוכחית במידה שלא יחתום על הסכם חדש עם אלופת צרפת.

פונט, הפייבוריט להיבחר לתפקיד כאמור, הצהיר היום (שני): "ניימאר לא חלק מהתכניות שלי. גם מסיבות כלכליות וגם מסיבות אחרות, כמו זה שהוא תבע את המועדון והשאיר אותנו תקועים ימים ספורים לפני פתיחת העונה".

כזכור, החלוץ בן ה-28 הגיש בעבר מספר תביעות נגד ברצלונה, בה שיחק החל מעונת 2013/14 ועד לסיום עונת 2016/2017, והצדדים נמצאים במאבק משפטי בחודשים האחרונים בגלל לא מעט נושאים שונים ונראה שניימאר לא בדיוק אהוב יותר מדי כרגע על קהל הקבוצה ולא על הנהלת המועדון.

גם בארסה בעצמה השיבה עם תביעות משלה כנגד ניימאר, כשלאחרונה טענה שהוא צריך לשלם לה 10 מיליון יורו בעקבות תשלומים עודפים ששילמה לו בגלל חישוב מס שגוי בעת היותו שחקן הקבוצה. כמו כן, רק לפני מספר חודשים בית המשפט גזר על הברזילאי לשלם 6.7 מיליון יורו לברצלונה.

בנוסף, כאשר פונט הצהיר שניימאר לא יחזור כל עוד הוא ימונה לנשיא, הוא גם הכריז מי יהיה הסגן שלו אם וכאשר ייבחר – אנטוני בסאס. מדובר בעיתונאי קטלוני מפורסם, אשר משמש כיום כחלק מצוות הניהול של העיתון Ara וזכה בעבר בלא מעט פרסים בתחומו.

אנטוני בסאס | Manuel Medir/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי