סגן נשיא ברצלונה לשעבר חשף מה הפיל את חזרת ניימאר

ניימאר | Michael Regan - UEFA/UEFA via Getty Images

חאבייר בורדאס גילה כי 20 מיליון דולר מנעו את השלמת העסקה, במסגרתה האקסית הציעה לפריז סן ז'רמן 110 מיליון יורו ושלושה שחקנים. וגם: מדוע קיליאן אמבפה לא הצטרף?

(גודל טקסט)

עד כמה ניימאר היה קרוב לחזור לברצלונה והשמועות הבלתי פוסקות היו קרובות למציאות? על פי סגן נשיא המועדון לשעבר, חאבייר בורדאס, 20 מיליון יורו הפרידו בין הצדדים ומנעו את השלמת העסקה.

בורדאס חשף: "הצענו לפריז סן ז'רמן 110 מיליון יורו ואת איבן ראקיטיץ', ז'אן-קלר טודיבו והשאלה של עוסמאן דמבלה. הצרפתים רצו לקבל עוד 20 מיליון יורו והמגעים הגיעו למבוי סתום. אביו של נימאר אמר שיסייע לגשר על הפערים בין הצדדים, אבל העסקה כבר נפלה".

סגן הנשיא לשעבר התייחס גם לקיליאן אמבפה, שלטענתו הסכים להצטרף לקבוצה: "הוא היה נרגש מאוד מאפשרות ורצה להגיע לברצלונה, אבל רוברט פרננדס ופפ סגורה בחרו לוותר עליו. פאולו דיבאלה? ירדנו מהאפשרות הזו מהר מאוד", הוסיף בוראדס.

כזכור, לאחרונה הודה בורדאס כי: "אמבפה היה זמין עבורנו ב-100 מיליון יורו, אך המנהל הטכני פרננדס העדיף את דמבלה והסביר שהקבוצה זקוקה לשחקן כנף שימלא את החלל שהותיר ניימאר ולא לחלוץ. פרננדס טען שאמבפה הוא שחקן שמשחק עבור עצמו ואילו דמבלה שחקן יותר קבוצתי".

אתמול הצהיר ויקטור פונט, הפייבוריט להיבחר לתפקיד נשיא ברצלונה, כי הברזילאי לא ישוב: "ניימאר לא חלק מהתכניות שלי. גם מסיבות כלכליות וגם מסיבות אחרות, כמו זה שהוא תבע את המועדון והשאיר אותנו תקועים ימים ספורים לפני פתיחת העונה".

ניימאר | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי