דיווח: ראמוס קרוב לסיכום על הארכת חוזהו בשנתיים

סרחיו ראמוס ופלורנטינו פרס | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

בספרד נטען כי הבלם מנהל את המו"מ ישירות מול הנשיא ובריאל מקווים להודיע על כך רשמית לפני ינואר. בינתיים, חשש ממכת פציעות לפני ויאריאל: הקפטן נפגע במשחקה של ספרד וגם וראן הוחלף. קאסמירו שלילי לקורונה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

עתידו של סרחיו ראמוס שמסיים את חוזהו בתום העונה ממשיך להעסיק את אוהדי ריאל מדריד ובימים האחרונים נפוצו שמועות רבות. אתמול נטען כי במועדון לא שוללים שיעזוב. כעת ישנן חדשות טובות. לפי "El Larguero", הקפטן קרוב לסיכום על הארכת חוזהו בשנתיים נוספות בריאל מדריד. "המשא ומתן עומד להיסגר על אף רעשי הרקע מכיוון פריז סן ז'רמן", נכתב ב"אס".

בדיווח נכתב כי חסרים פרטים קטנים ושוליים עד לחתימה, והבלם מנהל את השיחות ישירות מול הנשיא פלורנטינו פרס ללא התערבות של אנשים נוספים כולל אחיו המשמש כסוכנו (רנה ראמוס). ריאל מדריד תספק לראמוס את מה שהוא רוצה ומתגברים הסיכויים שייפרוש במועדון. הקבוצה תסטה מהמדיניות הידועה שלה להאריך חוזה לשחקנים מעל גיל 30 בשנה אחת בלבד וראמוס ייזכה ליחס כפי שהיה לכריסטיאנו רונאלדו.

ריאל מדריד מקווה להודיע על כך רשמית לפני סיום השנה האזרחית. כזכור, הבלם עצמו העדיף שלא להופיע במסיבת העיתונאים לפני משחקה של ספרד נגד גרמניה, וגם פלורנטינו פרס שהיה אמור להתראיין לתוכנית רדיו – ביטל זאת. בידיעה נכתב ברוח אופטימית כי ראמוס ימשיך ויוכל אפילו להפוך לשיאן ההופעות של המועדון. כרגע יש לו 660 משחקים, כהשיאן ראול רשם 741 הופעות.

בתוך כך בקבוצה מתכוננים לשבועיים קטלניים הכוללים חמישה משחקים קריטיים – ארבעה מהם בחוץ. ריאל סובלת מבעיות גדולות בהגנה. אמנם דני קרבחאל ונאצ'ו חזרו לאימונים מלאים, אך אדר מיליטאו עדיין מתאמן בביתו משום שאובחן כחיובי לקורונה ובעיקר – ריאל חוששת מפציעות לאחר משחקי הנבחרות אתמול.

ראמוס עצמו הוחלף בדקה ה-41 לאחר פגיעת שריר וסיכוי נמוך שיוכל לשחק במשחק הקשה בוויאריאל ביום שבת. חמור מכך, ביום רביעי ריאל תתארח בסן סירו למשחק נגד אינטר שייקבע את המשך דרכה בליגת האלופות. רפאל וראן נפצע גם הוא במהלך ניצחונה של נבחרת צרפת אם כי כאן מדובר על פציעה קלה יותר. במועדון מחכים לתוצאות הבדיקות של אדן הזאר וקאסמירו שנעדרו כזכור מהתבוסה 4:1 נגד ולנסיה. החדשות הטובות הגיעו מכיוונו של קאסמירו ש-11 ימים לאחר שאובחן כחיובי לקורונה – החלים והוא יעמוד לרשות הקבוצה.

זינדין זידאן. צרות לקראת המשחק נגד ויאריאל? | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי