הצעה שקשה לסרב לה: החוזה המרשים שמחכה לראמוס בפ.ס.ז'

סרחיו ראמוס וקיילור נבאס. שוב יחד? | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

לפי "אס", הצרפתים מסתערים על הבלם שיכול לנשא משא ומתן מינואר. הספרדי יקבל הצעה לשלוש שנים בגובה 20 מיליון יורו יחד עם בונוס. איזה סעיף שריאל רוצה להכניס כה מעצבן אותו? וגם: מי עשוי להחליפו?

(גודל טקסט)

סרחיו ראמוס הוא אחד הסמלים הגדולים ומשחקנים הטובים ביותר בהיסטוריה של ריאל מדריד. הקפטן, שזכה בכל תואר אפשרי, לובש את מדי הבלאנקוס זו העונה ה-16. והאם העונה הזו תהיה גם האחרונה? חוזהו מסתיים בתום העונה הנוכחית, לבלם בן ה-34 יש מחלוקות מול המועדון והגדולות של אירופה אורבות בפינה. לפני ימים ספורים דווח כי פריז סן ז'רמן מנסה לפתות את הבלם וכעת ב"אס" הספרדי הציגו פרטים חדשים.

זוהי הצעת העתק שייקבל ראמוס, שיוכל לנהל משא ומתן חופשי עם כל קבוצה החל מהאחד בינואר: חוזה לשלוש עונות בשכר של 20 מיליון יורו לשנה יחד עם מענק על הצטרפותו כשחקן חופשי.

לאחר זכייתה של ריאל באליפות התייחס הנשיא פלורנטינו פרס לעניין ואמר כי ראמוס יפרוש בריאל מדריד, גם המאמן זינדין זידאן ציין לא אחת את חשיבותו לחדר ההלבשה ("הוא המנהיג שלנו ואנחנו רוצים שהוא ימשיך כאן עוד הרבה שנים"), אך הצדדים לא הגיעו להסכמה. ראמוס דורש חוזה לשנתיים נוספות בעוד ריאל נוהגת להעניק שנה נוספת בלבד לכל שחקן מעל גיל 39 וזוהי הסיבה שבעטייה פפה עזב את המועדון ב-2017.

סרחיו ראמוס | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

היוצא מן הכלל היה כריסטיאנו רונאלדו שבגיל 31 חתם על חוזה לשלוש שנים. המועדון מוכן להציע לראמוס עונה נוספת יחד עם אופצייה, בתנאי שיוכנס סעיף בחוזהו לפי מספר משחקים, שחלילה לא ייפצע כמו וירג'יל ואן דייק בליברפול. ראמוס טוען שלאור הנאמנות שהפגין ושלל הישגיו, יחד עם גילו – מגיע לו חוזה לשנתיים נוספות בדיוק באותו השכר – ללא קיצוץ בשל משבר הקורונה.

נשיא ריאל, פרס, צפוי להתראיין הלילה ב"קדנה סר" ולהציג את משנתו. הספקולציות בכלי התקשורת חוגגות לאחר שהבלם שהיה אמור לדבר במסיבת העיתונאים לקראת משחקה של ספרד נגד גרמניה, חזר בו וביטל את נוכחותו. בכל מקרה, הבלאנקוס סימנו את מי שעשוי להיות יורשו של ראמוס – מדובר בדויד אלאבה, האוסטרי של באיירן מינכן שמסיים את חוזהו. הוא עבר הסבה מוצלחת מעמדת המגן השמאלי לעמדת הבלם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי