זידאן צריך לאלתר בהגנה: נאצ'ו צפוי לפתוח, הזאר בסגל

זינדין זידאן | Mario Hommes/DeFodi Images via Getty Images

ריאל מדריד סובלת ממצוקת בלמים לפני ויאריאל בשבת. וראן בספק, מיליטאו רק החלים מקורונה וראמוס פצוע. הבלגי החלים גם הוא, ואלוורדה ייעדר. הצוללת הצהובה במשחקה האחרון לפני מכבי ת"א בחמישי

(גודל טקסט)

עמוסת צרות מקצועיות, ריאל מדריד תגיע מחר (שבת) למשחק חוץ קשה מול ויאריאל במסגרת המחזור ה-10 של הליגה הספרדית. הבלאנקוס, עבורם יהיה זה המשחק התשיעי העונה, הובסו במחזור האחרון שלפני הפגרה 4:1 מול ולנסיה נמצאים לעת עתה במקום הרביעי עם 16 נקודות, בעוד הצוללת הצהובה שנייה עם 18 נק' ומשחק יותר מהאלופה.

ריאל נמצאת בבעיה קשה מבחינת ההגנה. סרחיו ראמוס פצוע וייעדר, ורפאל וראן צפוי להיעדר גם הוא, על אף שבספרד אומרים שעדיין ישנם סיכויים שיוכל לשחק. אדר מיליטאו חזר רק אתמול להתאמן אחרי שהחלים מקורונה ולא היה יחד עם חבריו כשלושה שבועות, והוא ייכלל בסגל, אך לא ברור אם יוכל לעלות ב-11.

לאור כל הבעיות הללו, נראה כי המאמן זינדין זידאן יצטרך לאלתר במרכז ההגנה. נאצ'ו פרננדס אמור לפתוח בהרכב, והתקווה היא שאחד מבין וראן או מיליטיאו יוכלו לעלות בהרכב גם הם. הבשורות הטובה יותר מגיעה מכיוונו של אדן הזאר, שגם הוא החלים מקורונה כמו מיליטאו ושב רק אתמול להתאמן, והבלגי ייכלל.

נאצ'ו פרננדס | Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

דני קרבחאל חזר לכשירות ויפתח ב-11, כמו גם לוקה מודריץ', אמור להחליף את פדריקו ואלוורדה הפצוע. בהתקפה, נראה שמקומו של מרקו אסנסיו מובטח לצד קארים בנזמה. ויניסיוס ג'וניור צפוי להשלים את שלישיית החלק הקדמי.

ומה קורה בגזרת ויאריאל? המשחק מול ריאל יהיה בעצם האחרון של הקבוצה לפני ההמראה לישראל לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום חמישי בבלומפילד המסגרת המחזור הרביעי של שלב הבתים של הליגה האירופית (החל מ-19:50, שידור ישיר בספורט2). חניכיו של אונאי אמרי נמצאים בכושר טוב מאוד, מגיעים ברצף של שני ניצחונות בליגה ויכולים אפילו לעלות לפסגה אם יפתיעו את הבלאנקוס – כפי שכבר עשו העונה ולנסיה וקאדיס, שניצחו את ריאל והראו שהיא בהחלט פגיעה.

דני קרבחאל | Eurasia Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי