לא קרובה לשיא: ברצלונה הפסידה 1:0 לאתלטיקו מדריד

אנטואן גריזמן | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

הקטלונים נראו רע מאוד מטרופולינו ונחלו הפסד שלישי מתוך שמונה משחקים בליגה בעונת הבכורה של קומאן. קראסקו כבש את שער הניצחון (45). סימאונה רשם ניצחון ראשון על בארסה בליגה, פיקה נפצע בצורה קשה ומירר בבכי

(גודל טקסט)

עד לפני כמה שנים היה ברור שברצלונה שווה ניצחון בכל מגרש בליגה הספרדית, אך הערב (שבת) סגנית אלופת ספרד קיבלה שוב תזכורת לעונה שמצפה לה. הקטלונים הפסידו 1:0 לאתלטיקו מדריד בוונדה מטרופוליטנו, במשחק בו הם נראו אנמיים לגמרי.

זהו ההפסד השלישי העונה של בארסה בליגה, מתוך שמונה משחקים בלבד. בשלב זה, רונאלד קומאן רחוק כבר תשע נקודות מפסגת ה"לה ליגה", ולמרות מעידה של ריאל מדריד מוקדם יותר היום, הבלאוגרנה לא ניצלה זאת והשאירה את כל שלוש הנקודות בבירת ספרד.

ללא לואיס סוארס, שנדבק בקורונה במהלך פגרת הנבחרות, אך מי שכן היו בחלק הקדמי היו ז'ואאו פליקס ואנחל קוראה, כמו גם יאניק קראסקו, שפעם נוספת עשה הרבה צרות להגנה הכבדה של ברצלונה. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה הבלגי גם הצליח למצוא את הרשת במשחק, כאשר קיבל כדור ארוך מקוראה, עבר את מארק אנדרה טר שטגן בין הרגליים ובעט לרשת החשופה מ-30 מטרים.

קראסקו חוגג את שער הניצחון | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

פעם נוספת שאנטואן גריזמן נראה רע מאוד על כר הדשא, ונראה שליאו מסי פשוט משחק לבדו. ללא עזרה מהצרפתי, הקפטן ניסה לסדר לעוסמאן דמבלה מספר מצבי הבקעה, אך גם זה לא מנע את ההפסד. בדקה ה-62 ג'רארד פיקה מירר בבכי לאחר שהוחלף בעקבות פציעה. רגלו של הבלם הוותיק ספגה מכה מגופו של קוראה, ונראה שהוא סובל מקרע בברך.

בהמשך המשחק גם סרג'י רוברטו ירד מהמגרש בעקבות פציעה, אך לקומאן לא נותרו חילופים וברצלונה נותרה בעשרה שחקנים עד סוף המשחק. למרות שהוא כבר שנים רבות בתפקיד, דייגו סימאונה רשם הערב את ניצחונו הראשון נגד בארסה במסגרת הליגה, אתלטיקו שלו עלתה למקום הראשון בצוותא עם ריאל סוסיאדד.

פיקה. הבלם ירד מהמגרש בבכי | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי