שחקני אתלטיקו מדריד נדהמו: זאת ברצלונה הכי גרועה שראינו

ליאו מסי | Soccrates Images / Contributor

אחרי שניצחו את סגנית האלופה לראשונה מזה עשור, ותיקי הקבוצה הופתעו מהחולשה של המפסידה. סימאונה ניצח את הבלאוגרנה לראשונה מאז שמונה: "אנחנו משחקים נהדר וזה מעניק ביטחון"

(גודל טקסט)

לראשונה מאז מונה למאמן אתלטיקו מדריד אי שם ב-2011, דייגו סימאונה הצליח לנצח אמש (שבת) את ברצלונה במסגרת הליגה הספרדית וסיפק הצהרת כוונות רצינית לקראת המשך העונה. המשחק הוכרע על ידי יאניק קרסקו, שניצל שגיאה גסה של מארק-אנדרה טר שטגן, מצא את הרשת רגע לפני הירידה להפסקה והעניק לקבוצתו פער עצום של תשע נקודות מהמפסידה.

בתקשורת הספרדית טענו הבוקר ששחקניה הוותיקים של אתלטיקו מדריד נדהמו מהחולשה של ברצלונה וטענו שזו בארסה הגרועה ביותר שהם ראו. אחרי שמונה מחזורים, המאזן של צ'ולו עומד על שישה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ואפשר לומר בפה מלא: אליפות היא לא מילה גסה. אחרי שרשמה ניצחון ליגה חמישי ברציפות, אתלטיקו מדריד נצמדה לריאל סוסיאדד בפסגת הליגה הספרדית, כשבמאזנה משחק חסר.

כעת, לאתלטיקו מצפים שני משחקים חשובים: באמצע השבוע מול לוקומוטיב מוסקבה בליגת האלופות ובחוץ מול ולנסיה במסגרת הליגה. "הקבוצה משחקת טוב מאוד כרגע וזה מעניק לנו המון ביטחון לקראת ההמשך", הודה סימאונה בסיום והוסיף: "כשיש קשר ישיר בין הרעיונות באימונים לביצוע במגרש, זה נהדר. השחקנים נותנים את כל מה שיש להם עבור הקבוצה והצלחתה. ננוח ונבוא עם אנרגיה מחודשת למשחק החשוב ביום רביעי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי