וייסמן לא שותף בניצחון ויאדוליד, סוסיאדד שמרה על הפסגה

שון וייסמן | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

קבוצתו של הישראלי רשמה 1:3 על גרנאדה ויצאה מהמקום האחרון, החלוץ ישב על הספסל משחק שני ברציפות. המוליכה ניצחה 0:1 את קאדיס, איסק הכריע. 0:0 בין אייבר לחטאפה. ולנסיה חילצה 2:2 נגד אלאבס

(גודל טקסט)

המחזור העשירי בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד ויאדוליד ניצחה 1:2 על גרנאדה, אך שון וייסמן לא שותף. חלוצה של נבחרת ישראל שוב נותר מחוץ להרכב והמתין להזדמנות שלו על הספסל של הסגולים-לבנים, אך ישב עליו במשך 90 דקות. במשחק המוקדם, אייבר וחטאפה נפרדו ב-0:0. בהמשך, המוליכה ריאל סוסיאדד גברה על קאדיס ושמרה על מקומה בפסגת הטבלה. הערב ננעל עם 2:2 דרמטי בין אלאבס לוולנסיה.

גרנאדה – ויאדוליד 3:1

האורחת רשמה ניצחון שני העונה ושני ברציפות, יצאה מהמקום האחרון, טיפסה זמנית אל מעל הקו האדום ויכולה להיות מרוצה מהשיפור. מי שלא יכול להיות מרוצה הוא שון וייסמן, חלוץ נבחרת ישראל, אשר שוב פתח על הספסל ושוב לא שותף – משחק שני ברציפות. בעצם בשני הניצחונות היחידים של ויאדוליד העונה, וייסמן לא שיחק לצערו. גרנאדה רשמה הפסד שני ברציפות.

אוסקר פלאנו העלה את ויאדוליד ליתרון בדקה ה-45+2 עם נגיחה מצוינת מתוך הרחבה אחרי הגבהה של סרג'י גווארדיולה מהאגף השמאלי. מרכוס אנדרה הכפיל בדקה ה-53 וקבע 0:2 עם מהלך אישי יפה, כאשר חדר לרחבה וסיים עם בעיטה חזקה ברגל שמאל לרשת. בדקה ה-63 דומיגוס דוארטה דחק מקרוב לרשת וצימק ל-2:1, וז'וטה הצעיר סיים עם סיומת מצוינת מתוך הרחבה.

אוסקר פלאנו חוגג | Álex Cámara/NurPhoto via Getty Images

קאדיס – ריאל סוסיאדד 1:0

סוסיאדד ממשיכה במומנטום הנפלא שלה והערב רשמה ניצחון שישי ברציפות, שעזר לה להחזיר את הפער מאתלטיקו מדריד השנייה לשלוש נקודות. מנגד, העולה החדשה שפתחה את העונה בצורה לא רעה בכלל, נחלה הפסד שני רצוף. השער היחיד במשחק הובקע בדקה ה-69, כאשר עדנאן ינוזאי בישל בהגבהה מדויקת לראשו של אלכסנדר איסק, שהתגנב מאחורי שני שחקנים של קאדיס ונגח פנימה מקרוב.

אלכסנדר איסק ושחקני ריאל סוסיאדד חוגגים | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

אלאבס – ולנסיה 2:2

למי שלא זוכר ולנסיה יצאה לפגרה עם ניצחון 1:4 ענק על ריאל מדריד וקיוותה להמשיך במומנטום גם נגד אלאבס באצטדיון מנדיסורוצה. אבל הפתיחה הייתה שייכת לאורחת שעלתה ליתרון כפול תוך 16 דקות. הראשון הגיע כבר דקה השנייה לאחר קרן מדויקת של לוקאס פרס שהגיע לשימו נבארו שסיים וכעבור 14 דקות זה היה מבשל השער הראשון שהכפיל מהנקודה הלבנה. העטלפים חזרו משום מקום במחצית השנייה לאחר שערים מהירים של מאנו ואייחו (73) והוגו גיאמון (78) ואף הייתה קרובה להשלים מהפך אדיר בתוספת הזמן, אך קווין גמיירו רשם החמצת ענק מקרוב.

הוגו גייאמון סנמרטין | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

אייבר – חטאפה 0:0

הבאסקים היו יותר מסוכנים לאורך כל ההתמודדות, אך לבסוף סיימו בתיקו שני ברציפות ורשמו משחק ליגה שלישי ברצף ללא ניצחון. מנגד, הקבוצה ממדריד כבר עם ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון בליגה ויכולים לראות את עצמם מאוכזבים מהיכולת שלהם. בדקה ה-87 סרג'י אנריק מאייבר היה קרוב לעלות את הקבוצה ליתרון, אך החמיץ ממצב קורץ, ודקה לאחר מכן חברו לקבוצה, קיקה גרסיה, הורחק בכרטיס צהוב שני מטופש. לקראת הסיום חטאפה ניסתה לעקוץ ולנצל את היתרון המספרי, אך בעיטה של קוצ'ו הרננדס מתוך הרחבה נעצרה אצל השוער והקבוצות נפרדו ללא הכרעה וללא שערים.

רוברט קוראה, מארק קוקורייה | Ion Alcoba/Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי