ג'רארד פיקה מסרב לעבור ניתוח, צפוי לחזור לשחק באפריל

ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

בלם ברצלונה סובל מקרע בירך, אולם בשל רצונו לשוב מהר ככל שאפשר ולא למצוא את עצמו משתקם מהליך כירורגי וחוזר רק בעונה הבאה, בחר באופציה הנוחה יותר

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בשבת האחרונה ספגה ברצלונה שתי מכות מאוד לא פשוטות. הראשונה הייתה הפסד 1:0 לאתלטיקו מדריד, שהותיר אותה עם ניצחון אחד בחמשת המחזורים האחרונים ב"לה ליגה", והשנייה הייתה קשה אף יותר – הבלם ג'רארד פיקה נפצע, אובחן עם קרע בשריר הירך ולא ישוב לפחות בארבעת החודשים הקרובים.

ד"ר רמון קוגט, אורתופד מומחה מהבכירים בעולם שמתגורר בברצלונה, המליץ לפיקה לעבור ניתוח לשיקום הרצועה והמשמעות של הליך כירורגי כזה היא היעדרות של כחצי שנה, אולם לפי הדיווחים הבוקר (חמישי) בקטלוניה, פיקה סירב, מעדיף לעבור שיקום שמרני וכך יוכל לשוב לקודם לכן, בעוד כארבעה חודשים.

על פי הדיווח ב"רדיו קטלוניה", הצוות הרפואי של ברצלונה הפציר בפיקה לא לעבור את הניתוח והוא קיבל את עמדתם למרות המלצת ד"ר קוגט – שאתמול ביקר את פיקה ובמשך שעתיים בחן את מצבו, לאחר שקיבל את הצילומים שעבר הבלם מוקדם יותר השבוע.

למרות המלצת קוגט שפיקה ינותח ברגלו הימנית, פיקה סירב מלכתחילה לאופציה זו בטענה שבפברואר הקרוב הוא יחגוג את יום הולדתו ה-34 והמשמעות היא שלפניו אולי שנתיים או שלוש ברמות הגבוהות, כך שהוא לא יכול להרשות לעצמו בין שישה לשמונה חודשים מחוץ למגרש. כעת, אם הטיפולים בו ישתלמו, הוא יוכל לשחק בתקווה כבר בחודש אפריל.

ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי