Sport1 Banner

סטיין במתקפה נוספת: "זו עוד הוכחה למצב המדאיג של ברצלונה"

קיקה סטיין
קיקה סטיין | FILIPPO MONTEFORTE / Contributor

כארבעה חודשים אחרי שפוטר, המאמן חשף כי אפילו לא הודיעו לו על סיום דרכו: "לא פיצו אותי על החוזה, אפילו לא התקשרו לדבר. להצליח עם התנהלות כזו? משימה בלתי אפשרית, מבפנים ישר מבינים את המצב"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

זה שברצלונה נמצאת באחת התקופות הקשות שלה בעשרות השנים האחרונות, זה לא סוד. ברצלונה זו ממש לא קבוצה שרגילה להיות עם ארבעה ניצחונות בלבד בתשעת המחזורים הראשונים של העונה, שבכלל מכירה את הסיטואציה שהכוכבים שלה רוצים לעזוב (או לפחות הצהירו על כך שזהו רצונם בקיץ) ושהיא נמצאת בדרך לבחירות לאחר ש"הסוסיוס" הכריזו על הצבעת אי אימון בנשיא המכהן ג'וזפ ברתומיאו.

אז נכון שהסיטואציה הזו אולי לא מפתיעה לאור כל האמור לעיל, אבל עדיין קשה להאמין כיצד קרה שאנחנו כבר בתחילתו של חודש דצמבר ועדיין ברצלונה לא שוחחה עם קיקה סטיין על תנאי עזיבתו – למעשה, היא אפילו לא הודיעה לו על פיטוריו.

סטיין סיים את דרכו בברצלונה בחודש אוגוסט, לאחר 8:2 משפיל מבאיירן מינכן שהוביל להדחתה מליגת האלופות במקביל לאיבוד האליפות, אבל בראיון קצר שהעניק ל"El Partidazo", הוא טען שהוא מעולם לא התבשר על כך.

ליאו מסי מאוכזב | Manu Fernandez/Pool via Getty Images

"ברצלונה לא פיצתה אותי על התרת החוזה, לא הציעה לי שום דבר. הם אפילו לא התקשרו לומר לי שהחוזה מסתיים", טען סטיין שמונה לתפקיד רק בינואר שעבר במקומו של ארנסטו ואלוורדה.

סטיין חתם לשנתיים בברצלונה, אבל המועדון מתנער ממנו לחלוטין ועל כך אמר: "זו רק הוכחה נוספת לצורה המדאיגה שבה מתנהלת ברצלונה. מבפנים קל לראות את המצב בו נמצאת ברצלונה ואתה מבין שזה משפיע בצורה ישירה גם על השחקנים ועל התוצאות במגרש. אתה מאמין בזה שאפשר להתגבר על כך ומנסה לשים את הכל בצד, אבל בסופו של דבר זו משימה בלתי אפשרית", אמר המאמן לשעבר.

יש לציין שלפי התקשורת בברצלונה, השבוע שוחחו ראשי המועדון עם עוזריו של סטיין והגיעו איתם לסיכום על תשלום פיצויים, אולם עם סטיין, לדבריו, לא שוחחו והוא לא מקבל את שכרו כמובטח לו בחוזה שהופר עם הפיטורים.

"בהתנהלות כזו, להצליח הייתה משימה בלתי אפשרית" | LLUIS GENE/AFP via Getty Images
עוד באותו נושא: קיקה סטיין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי