לא מתרוממת: ברצלונה הפסידה 2:1 בקאדיס

ליאו מסי | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

הקטלאנים חזרו מפיגור מוקדם, אך ספגו שער מביך ונחלו הפסד שלישי בששת המחזורים האחרונים בליגה הספרדית. המרחק מהפסגה: 12 נקודות. חימנס ונגרדו הבקיעו למנצחת, שער עצמי של אלקאלה איזן זמנית

קבוצות: קאדיס ברצלונה
(גודל טקסט)

שלושה ניצחונות בהפרשים גבוהים על דינמו קייב, אוסאסונה ופרנצווארוש יצרו את הרושם שברצלונה מתחילה סוף סוף להתרומם, אך הערב (שבת) הקבוצה מקטלוניה חזרה לדשדש ונכנעה 2:1 לקאדיס בחוץ. זהו ההפסד השלישי של סגנית אלופת ספרד בששת מחזורי הליגה האחרונים, ולמרות שחסרים לה שני משחקים מתוך 12 המחזורים ששוחקו עד כה, הפער בינה למקום הראשון צמח ל-12 נקודות בעקבות ניצחונה של אתלטיקו מדריד ולא בטוח שליאו מסי וחבריו יכולים לחזור מזה למאבק על האליפות. מנגד, העולה החדשה חזרה לנצח אחרי שלושה משחקים והמשיכה בפתיחת העונה המצוינת, בדרך למקום החמישי.

כבר אחרי שמונה דקות התחילו הצרות של ברצלונה בביקור באנדלוסיה. אוסקר מינגסה, בוגר 'לה מאסיה' שהוקפץ להרכב לאחרונה בעקבות פציעתו של ג'רארד פיקה, ניסה להרחיק כדור קרן ונגח לשערו הוא. מארק טר שטגן הספיק לגעת, אך אלברו חימנס עמד במקום ודחק פנימה מקו השער.

בדקה ה-57 מסי עזר להשיג את השוויון, עם מסירת עומק לג'ורדי אלבה שחיפש להעביר רוחב, אך נעזר ברגלו של פדרו אלקאלה שהסיט את לזה לרשת וקבע 1:1 בשער עצמי. אלא שכעבור שש דקות בלבד, אי הבנה בין אלבה לקלמן לנגלה בכדור חוץ שהוציא המגן קרוב לשער של ברצלונה, הכניסה את טר שטגן לצרות ואלברו נגרדו, ששניות ספורות לפני כן נכנס מהספסל, גבר על השוער במאבק על הכדור וגלגל לתוך שער ריק כדי להבקיע את שער הניצחון של קאדיס.

ממשיכים לדשדש. שחקני בארסה מאוכזבים | JORGE GUERRERO/AFP via Getty Images

ברצלונה במקום השביעי, אולם עד לסיום המחזור היא צפויה לרדת ממנו. ביום רביעי מחכה לה משחק ביתי מול יובנטוס, שיהיה לפרוטוקול בלבד לאחר ששתי הקבוצות הבטיחו את מקומן בשמינית גמר ליגת האלופות, וביום ראשון הבא היא תחזור לליגה למפגש עם לבאנטה בקאמפ נואו. קאדיס, מצדה, תנסה להמשיך במומנטום כשתצא למשחק חוץ נגד סלטה ויגו בעוד תשעה ימים.

נגרדו מקבל חיבוקים אחרי שער הניצחון | JORGE GUERRERO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי