"קילר": שפע של מחמאות לשון וייסמן בספרד

שון וייסמן | ויאדוליד, האתר הרשמי

בתקשורת פרגנו לחלוץ ויאדוליד, שמצא את הרשת לראשונה וירה צמד ב-2:3 על אוסאסונה. מאמנו: "אמרו שיש לי משהו נגדו, זה לא נכון. אני שמח אפילו יותר ממנו". וגם: מה נכתב על החגיגה של הישראלי בשער השני?

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

שמונה מחזורים ויותר משלושה חודשים חיכה שון וייסמן כדי לכבוש לראשונה במדי ויאדוליד ואמש (שישי), אחרי שהאוהדים התחננו מדי שבוע לראות אותו על הדשא וקראו למאמן להעניק לו קרדיט נרחב יותר, החלוץ הישראלי סוף סוף הוכיח מדוע הפך בקיץ לרכש היקר ביותר בהיסטוריה של הסגולים-לבנים, עם צמד שכלל שער ניצחון ב-2:3 על אוסאסונה. וייסמן, שפתח בהרכב, חגג שער בכורה עם בעיטה מדויקת ברגל ימין תוך שבע דקות, ובהמשך השלים מהפך והכריע את ההתמודדות עם נגיחה ששווה שלוש נקודות יקרות.

המאמן שלו, סרחיו גונסאלס שאמר לפני המשחק כי וייסמן צריך "לפרוץ את המחסום", התייחס לצמד השערים של החלוץ לאחר הניצחון: "אני מאוד שמח שהוא הוכיח את עצמו ככה. תלינו בו הרבה ציפיות. חזרה לנו התחושה שהוא חדור מטרה, אם חשבנו שאיבדנו אותו באיזשהו שלב. הוא הוכיח שהוא חלוץ עם יתרונות רבים. הפיצו אגדה אורבנית שהיה לי משהו אישי נגדו וזה לא נכון, אני שמח אפילו יותר ממנו על השערים ועל העבודה שלו".

חברו לקבוצה של וייסמן, הבלם ברונו גונסאלס, החמיא גם הוא: "מי שיודע להבקיע, רואים עליו שהוא יודע להבקיע. ועל שון רואים. אמנם לא היו לו יותר מדי הזדמנויות והכדור לא נכנס לו, אבל בסוף ככה זה עם חלוצים. זה דבר מצוין לרמה של הסגל ועושה 'צרות טובות' למאמן. וייסמן מאוד שמח כאן וגם אנחנו, כי הוא בחור נהדר שעובד מאוד קשה".

שון וייסמן חוגג | ויאדוליד, האתר הרשמי

גם בתקשורת הספרדית נתנו את הכבוד לישראלי הבינלאומי, שהיה חתום על הניצחון. ב"מארקה" כינו אותו 'קילר' על הסיומת בשער הראשון, וב"אל דסמארקה" פרגנו: "שון וייסמן הוכיח שאוסטריה שהוא חלוץ אימתני. המזל חמק ממנו בוויאדוליד, אבל במחזור ה-13 הוא התפוצץ".

בהמשך נכתב גם על הדרך בה וייסמן חגג את השערים. על הראשון צוין כי הוא נהג באיפוק, "עם חיבוקים, ברכות והדברים הרגילים כי המשחק עוד היה צעיר. בשער השני הוא הראה את כל הרפרטואר: בהתחלה הצביע על הסמל, אחר כך סימן צורה של לב – מחווה טיפוסית של גארת' בייל או אנחל די מריה, עשה תנועת כתפיים שכאילו אומרת 'מי אם לא אני?', בהמשך שילב ידיים בדומה למה שעושה קיליאן אמבפה ולסיום, הצביע על עצמו ואז על הדשא, במה שנראה כמו מסר של 'הנה אני', תנועה אופיינית לכריסטיאנו רונאלדו".

מה שהספרדים לא הצליחו להבין, הוא מדוע וייסמן "תפס את החלק האחורי של החולצה וכיסה את העיניים, בתנועה שעדיין לא פענחנו", כפי שנכתב בתקשורת. הכוונה היא כמובן לכך שווייסמן קרא קריאת שמע. אם חלוצה של ויאדוליד ימשיך בכושר שהציג אתמול, סביר להניח שבספרד יתרגלו גם לזה במהרה.

בספרד עוד יתרגלו לזה | ויאדוליד, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי