קסיאס על עידן 'הגלאקטיקוס': "לא תקופה שארצה לזכור"

קסיאס במסיבת העיתונאים. התקשה לדבר
קסיאס במסיבת העיתונאים. התקשה לדבר | צילום: AFP

שוער העבר חזר לתקופת השפל בריאל מדריד: "זו הייתה צניחה חופשית. שלוש שנים ללא מאבק על תארים, בזמן שברצלונה המריאה. לא היינו קבוצה". וגם: הרגע שסימן את תחילת ההתרסקות

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

לאחר שתלה את הנעליים באופן סופי לפני כארבעה חודשים, בספרד משודרת בימים אלו סדרה דוקומנטרית על איקר קסיאס. במהלך הפרק הרביעי, שוער העבר האגדי של ריאל מדריד נזכר באחת התקופות האפלות ביותר שלו במועדון – עידן "הגלאקטיקוס", שהחל במספר החתמות ענק שהבטיחו אינספור תארים והסתיים בכישלון צורם.

"זה היה מימד אחר: רונאלדו, זידאן, פיגו… 40 צלמים אחרי בקהאם בכל פעם שיצא החוצה", סיפר קסיאס וסימן את הרגע בו החלה ההידרדרות: "המשכנו לנצח במשך תשעה חודשים ונראה היה שהכל הולך בצורה פנומנלית, אבל ההפסד לסראגוסה בגמר הגביע ב-2004 השאיר צלקת".

"זו הייתה צניחה חופשית ללא מצנח, זה מה שקרה בתקופה שבין סוף מרץ לאמצע מאי", המשיך 'סן איקר', "השמות הגדולים לא הספיקו, הייתה צריכה גם להיות קבוצה ולא הייתה לנו אחת כזו. זו לא תקופה שאני רוצה לזכור, שלוש שנים שלא ניצחנו ולא נאבקנו על תארים, בזמן שברצלונה המריאה, זכתה בשתי אליפויות ולאחר מכן בליגת האלופות ב-2006".

קסיאס. מדחיק את עידן הגלאקטיקוס | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי