קומאן לקראת לבאנטה: "הגענו לשפל, המצב קשה"

רונלד קומאן | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

אחרי ההפסדים המאכזבים לקאדיס ויובנטוס, ועם הפתיחה הגרועה ביותר בליגה ב-20 השנה האחרונות, ברצלונה רוצה לחזור למסלול ומוכנה למשחק קשוח: "הם יבואו לסחוט אותנו. אני לא מרוצה, אני האחראי העיקרי"

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד המאכזב ליובנטוס בליגת האלופות ביום שלישי, אשר הצטרף ל-2:1 המאכזב אפילו עוד יותר מול קאדיס במחזור הליגה האחרון, ברצלונה תארח מחר (ראשון) את לבאנטה ותקווה להעלות חיוך על פני אוהדיה שמרבים להתאכזב בתקופה האחרונה.

גם בליגה הקטאלונים מתקשים וחווים את פתיחת העונה הגרועה ביותר שלהם מזה 20 שנה. הבלאוגרנה הפסידו במחזור האחרון לקאדיס וממוקמים במקום העשירי עם 14 נקודות מתוך 30 אפשריות. מנגד, האורחת מגיעה מהמקום ה-18 בטבלה, מתחת לקו האדום אך במרחק של שלוש נקודות בלבד מברצלונה.

בנוסף לג'רארד פיקה, אנסו פאטי, וסרג'י רוברטו הפצועים, רונאלד קומאן יחסר שוב גם את עוסמאן דמבלה שנפצע בשריר הירך האחורי וייעדר מספר שבועות. המאמן ההולנדי דיבר במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות והתייחס ליריבה: "הם יבואו לסחוט אותנו, אז אנחנו צריכים לפתוח לעצמנו שטחים ולנצל את ההזדמנויות שלנו".

ג'רארד פיקה | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

היכולת הרעה והתוצאות המאכזבות: "חסרים לנו המון דברים במשחק, החל ממצבים נייחים זריקות חוץ ועד העמידה בהגנה. התוצאות שאנו משיגים פשוט לא ברמה המצופה מאיתנו, הגענו לשפל. המצב קשה במועדון ואנחנו נעשה הכל כדי לשמח את האוהדים".

מה צריך לעשות כדי לשפר את המצב: "אני לא מרוצה מהמסלול שלנו עד כה ואני האחראי העיקרי לכך, ננסה לשלב יותר צעירים ולהפיק את המקסימום מהתקופה הזו. ריקי פוץ' היה מעולה נגד יובנטוס ונראה מה יהיה איתו מעכשיו, אנחנו הקבוצה שיצרה הכי הרבה מצבים והגיע הזמן שנתחיל להיות קבוצה מנצחת שתחזיר את אמון האוהדים".

ריקי פוץ' | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי