ולנסיה ובילבאו נפרדו ב-2:2 סוער, ניצחון דחוק לסביליה

מקסי גומס מול דני גארסיה | David Ramos/Getty Images

שני פנדלים, מהפך ושוויון מאוחר התרחשו ב"מסטאייה". סולר כבש מהנקודה, אך ויאליברה וגארסיה הפכו עבור הבאסקים. נגיחה של ואייחו קבעה חלוקת נקודות בין הקבוצות. שער עצמי של אצ'יטה נתן לאנדלוסים 0:1 על חטאפה

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון הגדול של ריאל ויאדוליד ושון וייסמן, המחזור ה-13 בליגה הספרדית נמשך היום (שבת) עם שלושה משחקים. במשחק המוקדם, ולנסיה ואתלטיק בילבאו נפרדו ב-2:2 סוער. לאחר מכן, סביליה ניצחה 0:1 קטן אצל חטאפה. בהמשך: הואסקה נגד אלאבס (19:30).

ולנסיה – אתלטיק בילבאו 2:2

שני פנדלים, מהפך ושוויון מאוחר. כל זה היה הערב ב"מסטאייה" של ולנסיה. העטלפים סיימו במחזור האחרון בתיקו מאופס ומאכזב עבורם אצל אייבר, ובמשחק היום הם עלו ליתרון בשלב מוקדם מכדור עונשין מוצלח של קרלוס סולר, אך בדקה ה-55 אסייר ויאליברה השיג עבור הבאסקים את השער שאיזן בין הצדדים.

בדקה ה-79 ראול גארסיה השלים מהפך עבור בילבאו עם בעיטה מוצלחת מהנקודה הלבנה, כל זאת שתי בלבד לאחר שהקשר הוותיק עלה מהספסל. ולנסיה לא ויתרה על המשחק, ובדקה ה-83 סולר נכנס גם לרשימת המבשלים כאשר מצא את ראשו של מאנו ואייחו בקרן נפלאה.

ואייחו. שער שוווין חשוב של ולנסיה לקראת הסיום | David Ramos/Getty Images

חטאפה – סביליה 1:0

רק במחזור שעבר רשמה סביליה הפסד מאכזב מאוד עבורה נגד ריאל מדריד, והערב היא הצליחה לצאת עם גל שלוש הנקודות מ"הקולוסאום דה אלפונסו פרס" של חטאפה, במשחק בו היא שלטה ברוב בדקות המשחק, אך כמעט ולא הצליחה לאיים על השער של דויד סוריה.

לאחר דקות רבות בהן איבן ראקיטיץ', לוקאס אוקמפוס, סוסו ויוסוף אן-נסירי ניסו לייצר בעיטות לעבר המסגרת, בדקה ה-80 הגיע שער הניצחון ממקור לא צפוי – סוסו הרים כדור לעבר הרחבה, הבלם שאבייר אצ'ייטה נגח לשערו ולצערו הכריע את המשחק עבור האנדולוסים.

שחקני סביליה חוגגים את השער העצמי | Denis Doyle/Getty Images

תוצאה נוספת

הואסקה – אלאבס 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי