מסי מעורב ב-900 שערים במדי ברצלונה, קומאן: "אפשר לזכות באליפות"

ליאו מסי חוגג | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

הפרעוש הגיע ל-642 גולים ו-258 בישולים ב-745 משחקים, מאמנו הסביר מדוע הכניס שחקן הגנה לקראת הסיום והתייחס לריקי פוץ', אותו הוא כינה "מדליף" על פי התקשורת. דה יונג הצטיין, אלבה: "הכל פתוח"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה שוב לא הרשימה, אך התאוששה מהמפלה מול יובנטוס עם 0:1 דחוק וחשוב על לבאנטה, שמעולם לא ניצחה בקאמפ נואו. שער מאוחר של ליאו מסי (76) אחרי כדור עומק גדול של פרנקי דה יונג דאג שהפער מאתלטיקו מדריד וריאל סוסיאדד המוליכות יעמוד על תשע נקודות. כדי להיות חלק משמעותי ממאבק האליפות, הקבוצה של רונאלד קומאן תהיה חייבת להשתפר ולהרים את הרמה לקראת שני משחקי הבית הקשים שמצפים לה בחמשת הימים הקרובים: ריאל סוסיאדד (רביעי ב-22:00) ו-ולנסיה (שבת ב-17:15).

בחזרה למסי. שער הניצחון של הפרעוש קבע שהוא מעורב ישירות ב-900 שערים במדי ברצלונה ב-745 משחקים רשמיים. 642 גולים ו-258 בישולים. פשוט בלתי נתפס. בנוסף, השער אתמול היה ה-600 של מסי עם המספר 10 על הגב במדי בארסה בהופעתו ה-636. בתחילת דרכו, כזכור, הוא היה מספר 19. שחקן נוסף שהרשים אתמול היה כאמור דה יונג, שמעבר לבישול סיפק לא פחות מחמש מסירות מפתח ודייק ב-92 אחוז מהמסירות שחילק לחבריו. הקשר ההולנדי סיפק גם ארבעה דריבלים מוצלחים, חמש חטיפות ורץ לא פחות מ-11.5 קילומטר. בהחלט מרשים.

"יש עוד המון משחקים. אם נשתפר ונאמין בעצמנו וביכולת שלנו, אפשר לזכות באליפות", הצהיר בסיום קומאן, שהסביר את החילוף ההגנתי בדקות הסיום: "אם צריך להוסיף עוד בלם, אעשה זאת כדי לשמור על הניצחון. אני חושב שהשוער של לבאנטה הוא המצטיין במשחק וזה אומר הכל. הגענו להמון מצבים, במיוחד מחצית השנייה. רציתי שמסי יהיה יותר באמצע המגרש כדי שיהיה לנו קשר נוסף, אבל במחצית השנייה עשינו כמה שינויים והוא עבר לשחק יותר למעלה. בסופו של דבר, ניצחנו בצדק. הביקורות בנוגע לצבירת הנקודות שלנו מוצדקות, אבל אנחנו משתפרים ונצטרך לשפר גם את אחוז ניצול המצבים".

קומאן התייחס גם לריקי פוץ' וזאת לאחר הפרסום אתמול לפיו המאמן נזף בו וטען שהוא הדליף דברים לתקשורת: "יש הרבה רעש בתקשורת, אני לא מעוניין להיכנס לזה. אם יש דברים כאלה ואחרים, אנחנו פותרים אותם בחדר ההלבשה. היום הוא התחמם ועמד להיכנס אבל המשחק הסתבך ושיניתי את דעתי".

דה יונג הוסיף: "אחרי ההפסד הכואב ליובנטוס, היינו ממש זקוקים לניצחון הזה ואנחנו שמחים מאוד שהשגנו אותו, למרות שהלך לנו קשה. באופן אישי, אני צריך להשתפר ולבשל יותר שערים, שמח שהיום בישלתי".

המגן ג'ורדי אלבה סיכם: "הליגה עדיין פתוחה לגמרי. אם נעשה את הדברים בצורה נכונה, נגיע לפסגה. אנחנו צריכים לשפר את משחק ההגנה שלנו, אני לא חושב ששיטת המשחק היא הבעיה. מסי? אתם יודעים היטב למה הוא מסוגל, היום הוא ניצח לנו את המשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי