קומאן לקראת סוסיאדד: "האווירה מצוינת. ההתקפה תלויה במסי"

ליאו מסי ושחקני ברצלונה חוגגים | Urbanandsport/NurPhoto via Getty Images

ברצלונה תארח ברביעי את מוליכת הטבלה, שהפסידה ב-22 ביקוריה האחרונים בקאמפ נואו ותחסר את מלך שעריה. המאמן: "רוצים להשתפר ולנצח עד סוף השנה כדי להיאבק על התואר". וגם: מחמאות לקפטן ועדכון על פאטי

(גודל טקסט)

ביום ראשון השיגה ברצלונה קצת נחת עם ה-0:1 הביתי על לבאנטה משער נהדר של ליאו מסי. כבר מחר (רביעי) היא תשחק שוב, במסגרת משחק שהוקדם מהמחזור ה-19 בשל הסופרקופה הספרדי, ותנסה להשיג ניצחון ליגה שני ברציפות – מה שלא קרה לה מאז פתיחת העונה. מולה תתייצב מוליכת הליגה, ריאל סוסיאדד, אתגר לא פשוט בכלל.

מנגד, הקבוצה הבאסקית, שתגיע לראשונה בתולדותיה לקאמפ נואו כמוליכת הטבלה, הפסידה בכל 22 משחקיה האחרונים כאורחת נגד ברצלונה. הפעם האחרונה בה חזרה עם משהו ממשחק חוץ נגד ברצלונה הייתה באפריל 1995. ניצחון יוכל להקפיץ את ברצלונה למקום החמישי בטבלה על חשבונה של סביליה. אין שינוי ברשימת הפצועים – עוסמאן דמבלה, ג'רארד פיקה, אנסו פאטי וסרג'י רוברטו פצועים ארוכי טווח. המאמן רונאלד קומאן אמר שהוא מקווה שפאטי יהיה כשיר למשחקי שמינית הגמר נגד פריז סן ז'רמן: "זה תלוי בהתאוששות שלו, לא נסכן אותו. יש עוד זמן". ייתכן שסמואל אומטיטי ישוב למרכז ההגנה על חשבון רונאלד ארואחו הצעיר.

המאמן רצה להדגיש עד כמה הקבוצה מחוברת על אף הקשיים: "אני לא נמצא כאן זמן רב אבל אני רואה אווירה טובה בחדר ההלבשה והאימונים. אתמול הייתה מסיבה לפני חג המולד והאווירה הייתה נהדרת – היה הרבה רעש".

קומאן. "האווירה בחדר ההלבשה מצוינת" | David Ramos/Getty Images

"התוצאות הן לא מה שאנחנו מצפים לו, זה נכון, זה עלול להשפיע. אני רוצה שהקבוצה תשחק טוב יותר ותשיג תוצאות טובות יותר. היו לנו כמה דברים נגדנו כמו פציעות. אין לנו זמן רב לאימונים בשל לוח השנה. אני מבין את הביקורת אם אתה מפסיד ארבעה-חמישה משחקים אך זה לא המצב. אנחנו צריכים לנצח עד סוף השנה כדי להילחם על התואר, עלינו להפגין אישיות חזקה במשחק מחר.

קומאן התייחס גם למיראלם פיאניץ' וריקי פוץ': "דיברתי עם פיאניץ', הוא אמר את מה שאמר, אני חושב שעליו להשתפר ואוהב את הגישה שלו – הוא שמח שהוא לא משחק. כולם חייבים לעבוד קשה. פוץ'? שואלים עליו כל כך הרבה, יש עניין מסוים מהעיתונות משום שהוא שחקן בית אך יש גם שחקנים אחרים שלא משחקים. אנחנו קבוצה חזקה ויש מקום רק ל-11".

כמובן שהמאמן נשאל גם על מסי, שקושר שוב לפריז סן ז'רמן הבוקר: "המספרים שלו לאורך הקריירה מרשימים. לא היה שחקן כה אפקטיבי במועדון וגם לא יהיה, הוא מספר אחד. ההתקפה שלנו תלוי בו". מסי, שנכלל בסגל נבחרת כל הזמנים, כתב באינסטגרם: "עבורי זה כבוד ענק להיות חלק מקבוצת החלומות הזו, אני רוצה להודות לכל מי שבחר בי וגם לברך את השחקנים שנבחרו בשאר הקבוצות. יש שחקנים ענקיים".

מיראלם פיאניץ' | Marco Canoniero/LightRocket via Getty Images

ומה עם סוסיאדד? הקבוצה הבאסקית מגיעה אחרי רצף מוזר של שש תוצאות תיקו רצופות בכל המסגרות. דויד סילבה ששולב כמחליף ב-1:1 הביתי נגד אייבר, עשוי לחזור להרכב. מנגד, מיקל אויארסבאל, שכבש העונה שבעה שערי ליגה ומוליך את טבלת הפיצ'יצ'י לצד יאגו אספס – לא יספיק להתאושש מהפציעה והוא בחוץ. העונה הספיקה סוסיאדד לסיים בתיקו ביתי נגד האלופה ריאל מדריד. בכלי התקשורת דווח כי המאמן אימנול אגירצ'ה צפוי להאריך את חוזהו עד 2023.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי