הבטחת הבחירות של לאפורטה: "אעשה את הכל כדי להשאיר את מסי"

ליאו מסי | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

לקראת הבחירות בברצלונה בחודש הבא ואחרי שלט החוצות שנתלה מול אצטדיון סנטיאגו ברנבאו במדריד, הנשיא לשעבר שמקווה להיבחר לקדנציה נוספת הצהיר: "ליאו בעצמו אמר לי שאני אחד שמקיים הבטחות"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

יממה אחרי שנחשף שלט חוצות ענק לקמפיין הבחירות של ז'ואן לאפורטה לנשיאות ברצלונה במרחק של 200 מטר מאצטדיון סנטיאגו ברנבאו של ריאל מדריד ועליו הכיתוב "מצפה לפגוש אתכם שוב", הבוקר (רביעי) פורסם ראיון איתו ב"ספורט" ומי שכבר שימש בעבר כנשיא המועדון בהחלט סיפק הצהרה חד משמעית באשר לעתידו של ליאו מסי.

זה לא סוד שעתידו של מסי בברצלונה מוטל בספק ושלנשיא הבא שייבחר ב-24 בינואר תהיה משימה קשה עד מאוד לשכנע את "הפרעוש" להאריך חוזה ולהישאר בברצלונה עד סוף הקריירה, אבל לאפורטה, שכיהן כנשיא הבלאוגרנה מ-2003 ועד 2010, לא רק שרואה בהשארת מסי כמשימה אפשרית – אלא הכרחית.

"אנחנו נשתמש בכל הכלים והאפשרויות שבפנינו כדי להשאיר את ליאו מסי", אמר על הארגנטיני שמסיים חוזה ועל פי דיווחים קרוב יותר למעבר לפריז סן ז'רמן או למנצ'סטר סיטי, "אני משוכנע שמסי מצפה לבחירות כדי שהנשיא החדש של ברצלונה יציע לו חוזה חדש. הוא יודע שאני מבטיח שתהיה קבוצה תחרותית ושאני אקיים, הרווחתי את הקרדיט הזה ביושר והוא בעצמו אמר לי שאני תמיד מקיים הבטחות, הבעיה שאני עדיין לא יכול להגיש לו הצעה. כמו פלה, למסי יש הזדמנות לשחק בקבוצה אחת לאורך הקריירה (פלה עבר לארה"ב בשנתיים האחרונות בקריירה) ואנחנו נצטרך להגיש לו הצעה מפתה ככל שניתן כי לקבוצות אחרות יש יותר כסף, אבל יש לי את הרצון להצליח יותר מאשר בקדנציה הקודמת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי