השני ברציפות: 1:2 לברצלונה על ריאל סוסיאדד

שחקני ברצלונה חוגגים | Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

הקטאלונים חיברו ניצחון שני ברצף והתחילו להראות סימני יציבות כשעלו למקום החמישי בטבלה, מרחק שש מאתלטיקו המוליכה. ג'ורדי אלבה כבש ובישל לפרנקי דה יונג אחרי שוויליאן ז'וסה העלה את הבאסקים ליתרון

(גודל טקסט)

איזה משחק מותח בקאמפ נואו, ברצלונה אירחה הערב (רביעי) את מי שהייתה המוליכה, ריאל סוסיאדד וניצחה בתוצאה 1:2 בזכות הופעה גדולה של ג'ורדי אלבה עם שער ובישול. הקטאלונים החלו להראות סימני יציבות אחרי שחיברו ניצחון ליגה שני ברציפות לראשונה מאז המחזור הרביעי, בעוד שהבאסקים ספרו משחק רביעי ללא ניצחון וירדו כאמור למקום השני.

סוסיאדד שחסרה הערב את כוכבה הגדול דויד סילבה הפצוע, עלתה ליתרון בדקה ה-27 מרגלו של וויליאן ז'וסה, אך זה לא החזיק מעמד יותר מדי, וארבע דקות אחר כך ג'ורדי אלבה המגן הוותיק השווה את התוצאה עם בעיטה מרהיבה. המהפך הושלם בדקה ה-43 אחרי שאלבה העביר כדור רוחב יפה לפרנקי דה יונג שמצא את הרשת וקבע את תוצאת המשחק.

בעקבות הניצחון, החבורה של ליאו מסי התקרבה לצמרת ועלתה למקום החמישי עם 20 נקודות, מרחק שש נקודות מאתלטיקו המוליכה, כשלחניכיו של דייגו סימאונה משחק חסר. הקטאלונים ינסו להמשיך עם היכולת הטובה כשייארחו את ולנסיה למשחק מסקרן בעוד שלושה ימים. מנגד, סוסיאדד איבדה את הפסגה ותנסה לצאת מהתקופה הרעה כשתתארח לבנטה במחזור הבא.

פרנקי דה יונג חוגג | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי